Válaszra vár

Kifakult tábla 3.

FRISSÍTÉS: 2024.05.03.

FŐKERT válasza:
„Tájékoztatjuk, hogy a villamosmegállók takarítását nem Társaságunk végzi. probléma megoldása érdekében bejelentését továbbítottuk az illetékes társaságnak.”

-----

Előzmény 2: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/113671/kifakult-tabla-2
Előzmény 1: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/103052/kifakult-tabla

———————

2024. április 30.

Tisztelt Önkormányzat! Kérem, szólítsák fel hivatalos levélben a KÖKI Bevásárlóközpont üzemeltetőjét a tábla elbontására, mert az emailekre nem reagálnak!

———————

2024. április 28.

A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártuk.

———————

2022. december 9.

Tisztelt CBRE Property Management!
Tisztelt Harasta Gábor!

Kérem, méltassák válaszra az ügyfeleiket!

–––––––––––––––––

2022. november 20.

Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

–––––––––––––––––

2022. augusztus 22.

Még nem érkezett válasz. Kérlek, küldjétek újra az illetékesnek!
Köszönöm!

–––––––––––––––––

2022. június 07.

Teljesen kifakult ez a park fafajtáit bemutató KÖKI terminálos tábla. Kb. 2010-ben létesítették, és már 2018-ban kifakult a Street View szerint.

Kérem, bontsák el!

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Vak Bottyán u. 71

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a terület nem tartozik a Köki
    Bevásárlóközpont kezelésébe.

    Üdvözlettel:

    *Kis Benjámin*

    Technical Manager

    KÖKI Bevásárlóközpont

    Mobile: +36 70 795 3
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: XIX. kerület KÖZPARK NKft.

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "KÖKI Terminál"-ról "XIX. kerület KÖZPARK NKft."-ra.

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: KÖKI Terminál

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Előzmény 2: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/113671/kifakult-tabla-2 Előzmény 1: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/103052/kifakult-tabla ——————— 2024. április 30. Tisztelt Önkormányzat! Kérem, szólítsák fel hivatalos levélben a KÖKI Bevásárlóközpont üzemeltetőjét a tábla elbontására, mert az ema...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FŐKERT"-ról "KÖKI Terminál"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy a bejelentett tábla elbontásában Társaságunk nem illetékes.

    Tisztelettel: Budapesti Közművek FKF Köztisztasági Divízió

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/144625/kifakult-tabla-3/hivatal
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FŐKERT

  • Gyöngyösi Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Letört faág

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Farkas József
    Illetékes: XIX. kerület KÖZPARK NKft.
    Zrínyi utca (XIX. kerület, Kispest)
  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    hiányzó fa

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sain Mátyás
    Illetékes: XIX. kerület KÖZPARK NKft.
    Üllői út (XIX. kerület, Kispest)
  Vissza az oldal tetejére