Kifakult tábla 3.
FRISSÍTÉS: 2024.05.03.
FŐKERT válasza:
„Tájékoztatjuk, hogy a villamosmegállók takarítását nem Társaságunk végzi. probléma megoldása érdekében bejelentését továbbítottuk az illetékes társaságnak.”
-----
Előzmény 2: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/113671/kifakult-tabla-2
Előzmény 1: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/103052/kifakult-tabla
———————
2024. április 30.
Tisztelt Önkormányzat! Kérem, szólítsák fel hivatalos levélben a KÖKI Bevásárlóközpont üzemeltetőjét a tábla elbontására, mert az emailekre nem reagálnak!
———————
2024. április 28.
A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártuk.
———————
2022. december 9.
Tisztelt CBRE Property Management!
Tisztelt Harasta Gábor!
Kérem, méltassák válaszra az ügyfeleiket!
–––––––––––––––––
2022. november 20.
Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.
–––––––––––––––––
2022. augusztus 22.
Még nem érkezett válasz. Kérlek, küldjétek újra az illetékesnek!
Köszönöm!
–––––––––––––––––
2022. június 07.
Teljesen kifakult ez a park fafajtáit bemutató KÖKI terminálos tábla. Kb. 2010-ben létesítették, és már 2018-ban kifakult a Street View szerint.
Kérem, bontsák el!
Hozzászólások
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a terület nem tartozik a Köki
Bevásárlóközpont kezelésébe.
Üdvözlettel:
*Kis Benjámin*
Technical Manager
KÖKI Bevásárlóközpont
Mobile: +36 70 795 3...
Köszönjük megkeresését.
Tájékoztatjuk, hogy a bejelentett tábla elbontásában Társaságunk nem illetékes.
Tisztelettel: Budapesti Közművek FKF Köztisztasági Divízió
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/144625/kifakult-tabla-3/hivatal