Megoldott

Nem működő BKK automaták

A pontos idő augusztus 20. 15:27. Egyik automata sem működik, a pénztárak előtt hatalmas sorok.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, I. kerület

Hozzászólások

  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Itt a 3 automata.
  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem megoldottra állítani.
  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Miért kell kivárni a 30 napot a válasszal? Miért nem lehetett kiírni, ha előre tudták? Miért nem lehetett a kikapcsolással pár napot várni? Pont ilyen forgalmas hétvégére kellett időzíteni? "Gratulálok"!
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (14347)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük megker
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Kisokos! Azóta sem jártam arra, és nem is tervezem. Igazad van, de azért az elvárható, hogy a helyszín megjelölése után ne okozzon nekik gondot a beazonosítás. Egyébként még van 1 napjuk a válaszadásra...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    @ Mura-Mészáros Péter! Igaz, már hosszú idő eltelt a bejelentésed óta, azóta mi történt? Működik már?
    Olvasgattam már tőled is egy-két bejelentést, de szerintem tudod, hogy az automaták hibabejelenté...
  • Viktor Nagy hozzászólt a bejelentéshez.

    Van rajta telefonszám........
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Elfordítják a fejüket a monitorról. :)
  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    És még vasárnap reggel sem, pedig állítólag folyamatosan látják az automaták állapotát...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Mura-Mészáros Péter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére