Megoldott

Betört üveg

A Keleti pályaudvar megállóban a 4-es metróhoz tartó lift és mozgólépcső között egy betört üveg mostanában ünnepli másfeledik születésnapját. Igen, másfél év telt el. Még ma is látom lelki szemeim előtt, ahogy az egyetemen tartott érettségi felkészítőre igyekszem szombat reggelente, és minden héten szembesülök a repedt üveg látványával. Azóta sikeresen leérettségiztem, elvégeztem 2 szemesztert egy gazdasági képzés keretében, de maradt egy konstans pont az életemben: a törött üveg a reggeli utazások során. Szeretném megkérdezni az illetékest, hogy 1. Mikor szerzett tudomást arról, hogy az említett helyszínen megsérült egy üvegfelület? 2. Milyen intézkedéseket tett a probléma elhárítására? Amennyiben semmilyet, miért nem, amennyiben azonban tett, miért nem történt még mindig semmi? 3. Várhatóan mikorra lesz az említett üvegtábla kicserélve? Válaszát előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, VII. kerület

Hozzászólások

  • Anonymus Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megcsinálták, megcsinálták, de az üveg alján a sárga csíkot már nem sikerült helyreállítani. Amolyan jó van az! Halaggyunk!

    Pedig a 4-es metró az építészeti megoldásairól híres. Így kell bánni velük,...
  • Sági Katalin lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszi a visszajelzést!
  • Élhetőbb Városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Hoppá, kicserélték. A bejelentés lezárható megoldottként
  • Élhetőbb Városért visszajelzésére vár.

  • Élhetőbb Városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Lassan december. Lehet sütök neki egy tortát és rakok rá kis szülinapi sapkát a jövő héten...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (14320)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük megker
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A képen látható üvegtábla már 2014. decemberében is törött volt... LEGUTÓBB 2016. június 27-én jelentettem be a BKV-nak, nemrég jött a válasz a BKK-tól:

    "
    Hivatkozva a BKV Zrt. honlapján 2016. június
    ...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ilyen üveg már kisipari környezetben is készül, annyira nem spéci a technológia....
    http://www.uvegesmunka.hu/edzett_uveg.html
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezekre a kérdésekre nem fognak választ adni. A törött üveg pótlásával kapcsolatban fognak intézkedni. Erről kapsz majd értesítést itt.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Élhetőbb Városért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-057

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer H (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő lámpa

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Gyógyszergyár (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    AA-HY-834

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Clark Ádám tér (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére