Megoldatlan

Kiégett fénycsövek

FRISSÍTÉS: 2025.02.11.

A bejelentő fényképes visszajelzése alapján:
„Kérnék egy újraküldést, csak romlott a helyzet.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.08

A bejelentő visszajelzése alapján:
"Nagyon úgy tűnik, hogy a BKV-nál az ütemezett, rendszeres karbantartás fél évnél ritkább időközönként történik."

------

FRISSÍTÉS 2024.04.08.

Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. válasza:
Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.

-----

A Fővám téren a metróhoz vezető lépcsők felett, mellett több fénycső kiégett.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Fővám tér

Hozzászólások

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldódott!
  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Akkor a válaszuk szerint a rendszeres, ütemezett karbantartásra 11 hónapja nem került sor. Érdekes.
  • Szalai Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül várhatóan nem oldódik meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0014190/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00142870

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérnék egy újraküldést, csak romlott a helyzet.
  • Németh Zs. visszajelzésére vár.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldásra vár
  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Az elmúlt egy hétben nem történt változás.
  • Németh Zs. visszajelzésére vár.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Nagyon úgy tűnik, hogy a BKV-nál az ütemezett, rendszeres karbantartás fél évnél ritkább időközönként történik.
  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0014190/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00142870

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.(BKK)
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van m
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Schneider Géza elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Németh Zs. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Sötét megálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Balogh László
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    György utca (XV. kerület)
  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    Világitás hiánya a buszállomáson

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szentlélek tér H (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére