Megoldatlan

Kálvin tér M4 peron beázik

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024. 05. 10.

Budapest Közút Zrt. hozzászólása:
"A JAROKELO-BUDAPEST-00141427 számú bejelentésben szereplő Kálvin téri M4 metró peron üzemeltetése, fenntartása nem tartozik a Budapest Közút Zrt. feladatai közé.
Az illetékességünkbe tartozó Kálvin téri gyalogos aluljáróban olyan mértékű beázásról nincs tudomásunk, ami a bejelentésben szereplő M4 metró peron ázását okozhatja."

---------

FRISSÍTÉS: 2024.05.07.

BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy az M4-es metróvonal Kálvin tér állomásának beázása közvetett módon, a szomszédos aluljáró szerkezet beázása miatt következett be. A hiba elhárításában a metró szakterület szakemberei részt vettek, azonban a probléma végleges megoldása szakterületük hatáskörén kívül áll.

A Budapest Közút Zrt. továbbá arról adott tájékoztatást, hogy az illetékességükbe tartozó Kálvin téri gyalogos aluljáró üzemeltetési, fenntartási feladatait a biztosított források erejéig a műszaki és gazdaságossági szempontok alapján a rendelkezésre álló kapacitási lehetőségeikhez mérten folyamatosan végzik.”

-----

Kálvin tér M4 metró peronja beázik Kelenföld irányában, a peron vége felé.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kálvin tér

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Kedves Bejelentőnk!
    Mivel sem az illetékes, sem más felhasználó visszajelzése alapján nem lehet biztosan tudni, hogy a probléma egy éven belül megoldódott, így az belső szabályzatunk értelmében „Megol
    ...
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentőnk!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Ha nem, akkor belső szabályunk értelmében a bejelentésedet „Megoldatlanként” zárjuk le, mert már t
    ...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0011252/2024

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00141427

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta T
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.05.07. BKK válasza: „Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy az M4-es metróvonal Kálvin tér állomásának beázása közvetett módon, a szomszédos aluljáró szerkezet beázása miatt következett be. A hiba elhárításában a metró szakter...

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    A JAROKELO-BUDAPEST-00141427 számú bejelentésben szereplő Kálvin téri M4 metró peron üzemeltetése, fenntartása nem tartozik a Budapest Közút Zrt. feladatai közé.
    Az illetékességün
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Kálvin tér M4 metró peronja beázik Kelenföld irányában, a peron vége felé."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.05.07. BKK válasza: „Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy az M4-es metróvonal Kálvin tér állomásának beázása közvetett módon, a szomszédos aluljáró...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0011252/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00141427

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy az
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    BKK kijelzőhiba

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Koszos jegyautomata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér M (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére