Megoldásra vár

BKK jegy automata vibrál

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.10.07.

Bejelentő visszajelzése:
„A jegy automata képernyője időnként kevésbé vibrál, de alapvetően szinte folyamatosan eltorzult képet ad, ami miatt szinte lehetetlen a menüpontok használata. Többször jeleztem a problémát telefonon is, de eddig nem sikerült tartósan és véglegesen megjavítani.”

-----

Újra vibrál az F33 sz. jegy automata képernyője, nem használható. Időnként működik néhány napig, majd vibrálni kezd újra és nem lehet eltalálni a számokat, betűket. Vagy rosszul javítják meg időnként, vagy olyan időszakos hiba lehet, amit véglegesen kellene megoldani.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Népfürdő utca / Árpád híd

Hozzászólások

  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0048560/2024

    JAROKELO-BUDAPEST-00140622

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy azt továbbítottuk üzemeltető partnerünknek javítás cél...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Újra vibrál az F33 sz. jegy automata képernyője, nem használható. Időnként működik néhány napig, majd vibrálni kezd újra és nem lehet eltalálni a számokat, betűket. Vagy rosszul javítják meg időnként, vagy olyan időszakos hiba lehet, amit véglegesen kellene megoldani."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.10.07. Bejelentő visszaj...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "BKK jegy automata"-ról "BKK jegy automata vibrál"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A jegy automata képernyője időnként kevésbé vibrál, de alapvetően szinte folyamatosan eltorzult képet ad, ami miatt szinte lehetetlen a menüpontok használata. Többször jeleztem a problémát telefonon i...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0010053/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00140622

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a hibát továbbítottuk üzemeltető p...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Küldöm újra a fotót.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő!
    Technikai hiba folytán a bejelentéshez csatolt képeid megsérültek, emiatt nem lehet azokat megjeleníteni. Kérjük, hogy kommentben (.jpg vagy .png formátumban) vagy a kerdes@jarokelo....
  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Feldolgozás alatt"-ról "Kiegészítésre vár"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére