Megoldatlan

BKV pénztár?

FRISSÍTÉS: 2024.12.16.

A bejelentő visszajelzése:
„Nincs változás”

-----

Tisztelt BKK!
2012 óta az önök cége látja el Budapesten a viteldíj-rendszer működtetését, a jegy- és bérletértékesítést. Hiába telt el 12 év, a Batthyány téri aluljáróban még mindig tekintélyes méretű BKV RT. logók alatt árulják a BKK-s díjtermékeket a BKK-s dolgozók. A helyzet nem csak abszurd, de szembe megy a cég arculatával, emelett megtévesztő is. A Budapestieket természetesen nem fogja ez összezavarni, de a turistákat annál inkább. A BKK logóval számtalanszor találkoznak már a repülőtéren is, meg persze szerte a városban, ezzel azonosítják a szolgáltatást. Ha esetleg Szentendrére utaznának hévvel, és helyben váltanának jegyet, vagy bármilyen más közlekedési eszközre szállnának, a BKK logót keresik, vagy legalább egy tickets feliratot. Itt ilyesmiket nem találnak, csak a számukra ismeretlen Bkv logót. Kérem, hogy a matricát cseréljék le az arculatba illőre, BKK logóval ellátott Jegyek és bérletek / Tickets and passes feliratra!
Munkájukat nagyon megköszönöm

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Batthyány tér 1

Hozzászólások

  • E. Mátyás lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • E. M. visszajelzésére vár.

  • R eni megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0059191/2024

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00139239

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatosan tájékoztatni szeretnénk, hogy j...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! 2012 óta az önök cége látja el Budapesten a viteldíj-rendszer működtetését, a jegy- és bérletértékesítést. Hiába telt el 12 év, a Batthyány téri aluljáróban még mindig tekintélyes méretű BKV RT. logók alatt árulják a BKK-s díjtermékeket a BKK-s dolgozók. A helyzet nem csak abszurd, de szembe megy a...

  • E. M. hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás
  • E. M. visszajelzésére vár.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldásra vár. Ennél azért több idő fog kelleni nekik.
  • E. M. visszajelzésére vár.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0007067/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00139239

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett arculati eleme...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére