Megoldott

Elfuserált menetrendi tájékoztatók 2.0

Anonim Járókelő

T. BKK!

Meglepve tapasztaltam, hogy nem csak az éjszakai buszok de a trolik új menetrendi tájékoztatóján is mennek össze a fontos információk. Miért lesz egyre kisebb pl a járatszám? A 77-es troli tábláin is mennek össze a számok. Jól látszik, hogy azonos nagyítási aránynál is , hogy kisebb lett a járatszám. Miért? Milyen szakmai (megj.: önöknél ez már nincs) szempontok kívánták meg ezt a változtatást?

T. BKK!

Önök folyamatosan rombolják a tájékoztatás színvonalát! Nincsenek sok esetben megadva a pontos indulási időpontok, kényük-kedvük szerint minibetűsítik a menetrendi tájékoztatókat, változtatják meg a kinézetüket, hogy még véletlenül se szokják meg az embereke azt ami eddig jól működött!

T. BKK!

Haladéktalanul adják elő kik és miért döntöttek a menetrendi tájékoztatók formjának ilyen jelentős változásán amiről a T. Ügyfeleket NEM értesítették erről TÁRSADALMI EGYEZTETÉS-t NEM folytattak!

Olyan LÉNYEGES információk vannak eltitkolva mint: már csak az oldalsó részen látszik az a megálló ahol éppen vagyok miközben ez a lap felső részében volt, most ZAVARÓ a nagybetűs végállomásnév kiírása. A sunyiság netovábbja az ÉRVÉNYESSÉGI IDŐ ELREJTÉSE és szürkével kiírása! Az hogy magyarázatok eltűntek már csak hab a trotán. Pedig milyen büszkék voltak arra hogy kétnyelvű a tábla!

https://bkk.hu/hirek/2022/03/uj-menetrendi-tablakkal-talalkozhatnak-a-fovarosiak-a-bkk-megalloiban.7385/

T. BKK!

A sunyi módon elvégzett változásról a T. Ügyfeleket MIKOR értesítik?

Azonnal hatállyal álljanak vissza a régen használt táblák kiírására!

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Puskás Ferenc Stadion M

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Az illetékes válaszát NEM FOGADOM EL!
  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Illetékes válasza alapján
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0003950/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00137628

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy folyamatosan törekszünk arra, hogy
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • P Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Utastájékoztatás fejlesztése

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zugló vasútállomás (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Futár kijelzője hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagy Lajos király útja / Czobor utca (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szugló utca / Nagy Lajos király útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére