Megoldatlan

Futár kijelző és hangszóró hiánya Zólyomi lépcső

Anonim Járókelő

Az 59-es villamos megállójához szeretnék kérni Futár kijelzőt és hangszórót, illetve tájékoztató kihelyezését, hogy hol található a közelben buszmegálló, ahol villamospótló buszra fel lehet szállni. 2023.12.18-án hétfőn 13 óra körül 20-30 percet vártak az utasok a megállóban, mert nem jött egyik irányban sem a villamos. Hiába néztem a telefonomon is, semmi információ nem volt róla, hogy meddig kell még várnunk a villamosra, vagy milyen buszmegállóhoz menjünk át a villamospótló buszhoz.

Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Zólyomi lépcső

Hozzászólások

  • H B L lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0057365/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00135522

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a kijelzők előállításának, valamin
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rossz állapotú a pálya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Apor Vilmos tér (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Összematricázott tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Fónai Kende
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szépilona (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére