Megoldásra vár

Elhagyatott, piszkos pénztárfülkék

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024. 05. 31.

Bejelentő hozzászólása:
"Sajnos, azóta sem sok minden változott…"

---------

FRISSÍTÉS 2024.01.09

BKK válasza
"Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett épület üzemeltetése nem tartozik a BKV Zrt., illetve a BKK Zrt. illetékességébe. A közelben kihelyezett BKK-automatákkal kapcsolatos észrevételét továbbítottuk üzleti partnerünk részére a mielőbbi intézkedés érdekében."

----------------

Gyakorta utazom a szentendrei HÉV vonalán, rendszerint a Margit hídi megállónál szállok fel. Szomorúan tapasztalom, hogy hosszú ideje nincs gazdája az elárvultan ott álló két pénztárfülkének, graffitivel összefújva, piszkosan, de inkább mocskosan köszönti az arra járó magyarokat és a szép fővárosunkat felfedezni vágyó külföldi turistákat. Megjegyzem, a jegyautomatákra is ráférne egy alapos tisztítás, mielőtt valakinek végleg odaragad az ujja. Megköszönöm, ha érdemben foglalkoznak a bejelentésemmel.
Tisztelettel:
Sz. Lívia

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Margaret Bridge Buda

Hozzászólások

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Szeptember 20-áig nem történt változás, a kép 3 nappal korábban készült. Azóta nincs infóm.
  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Margitsziget / Margit híd, 1138 Magyarország (47.51462320, 19.04368270, 16)"-ról "Budapest, Margaret Bridge Buda, 1023 Magyarország (47.51472541, 19.03943118, 16)"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Marika! Holnap ismét arra járok és megnézem. Visszajelzek. Köszönöm, hogy rajta tartják a szemüket az ügyön. Üdvözlettel: Lívia
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
    A Járókelő csapatának nevében: Garami Marika
  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0006623/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00134607

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Az illetékesként szóba jöhető MÁV-HÉV Zrt.-t a bejelentés kapcsán nyilatkozt...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2024.01.09 BKK válasza "Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett épület üzemeltetése nem tartozik a BKV Zrt., illetve a BKK Zrt. illetékességébe. A közelben kihelyezett BKK-automatákkal kapcsolatos észrevételét továbbítottuk üzleti partnerünk részére a mielőbbi inté...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos, azóta sem sok minden változott…
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Illetékes!
    Tisztelt MÁV-HÉV Zrt.!

    Sajnos, legutóbbi bejelentésem óta érdemben nem sok változott, talán egy db. graffiti valóban eltűnt a pénztárablakról. Természetesen tisztában vagyok azzal...
  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0006623/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00134607

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Az illetékesként szóba jöhető MÁV-HÉV Zrt.-t a bejelentés kapcsán nyilatkozt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Gyakorta utazom a szentendrei HÉV vonalán, rendszerint a Margit hídi megállónál szállok fel. Szomorúan tapasztalom, hogy hosszú ideje nincs gazdája az elárvultan ott álló két pénztárfülkének, graffitivel összefújva, piszkosan, de inkább mocskosan köszönti az arra járó magyarokat és a szép fővárosunkat felfedezni vág...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "MÁV-HÉV Zrt."-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0054769/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00134607

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett épület üzemeltetése nem
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Jegyautomata helye

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt.
    Rómaifürdő (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    HÉV kijelzők

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt.
    Kaszásdűlő (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Firkás szerelvény - H5

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt.
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére