Elhagyatott, piszkos pénztárfülkék
FRISSÍTÉS: 2024. 05. 31.
Bejelentő hozzászólása:
"Sajnos, azóta sem sok minden változott…"
---------
FRISSÍTÉS 2024.01.09
BKK válasza
"Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett épület üzemeltetése nem tartozik a BKV Zrt., illetve a BKK Zrt. illetékességébe. A közelben kihelyezett BKK-automatákkal kapcsolatos észrevételét továbbítottuk üzleti partnerünk részére a mielőbbi intézkedés érdekében."
----------------
Gyakorta utazom a szentendrei HÉV vonalán, rendszerint a Margit hídi megállónál szállok fel. Szomorúan tapasztalom, hogy hosszú ideje nincs gazdája az elárvultan ott álló két pénztárfülkének, graffitivel összefújva, piszkosan, de inkább mocskosan köszönti az arra járó magyarokat és a szép fővárosunkat felfedezni vágyó külföldi turistákat. Megjegyzem, a jegyautomatákra is ráférne egy alapos tisztítás, mielőtt valakinek végleg odaragad az ujja. Megköszönöm, ha érdemben foglalkoznak a bejelentésemmel.
Tisztelettel:
Sz. Lívia
Hozzászólások
Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
A Járókelő csapatának nevében: Garami Marika
Ügyszám: 0038/0006623/2024
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00134607
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. Az illetékesként szóba jöhető MÁV-HÉV Zrt.-t a bejelentés kapcsán nyilatkozt...
Tisztelt MÁV-HÉV Zrt.!
Sajnos, legutóbbi bejelentésem óta érdemben nem sok változott, talán egy db. graffiti valóban eltűnt a pénztárablakról. Természetesen tisztában vagyok azzal...
Ügyszám: 0038/0006623/2024
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00134607
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. Az illetékesként szóba jöhető MÁV-HÉV Zrt.-t a bejelentés kapcsán nyilatkozt...
Ügyszám: 0038/0054769/2023
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00134607
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzett épület üzemeltetése nem...