Megoldatlan

Silány indok

A Baross téri Újpalota felé tartó buszmegállóba évek óta nem sikerült egy " futár" táblát kihelyezni. Az erre tartó buszok legforgalmasabb megállójáról van szó, de senkit sem érdekel, hogy helyezzenek ki egyet. 3-as megálló van és mint a hülyék rohangálunk össze vissza mert gőzünk sincs, hogy éppen milyen busz állt be a végén. A BKK kérésünkre azt írta, hogy amikor a teret a táblákkal telepítették ez a megálló éppen még építkezés alatt állt és most éppen nincs rá keret mert az 1-es és a 3-as villamost újítják fel. Ezen a két vonalon rengeteg táblát helyeztek ki. Kicsit érdekes, hogy mindenhova telt a keretből, csak ide nem. Folyamatosan minimum 50 ember áll a megállóban sokszor nem is férni a táblákhoz. Még azt is válaszolták, hogy nézzük meg az interneten. Köszi, de mi van ha nem telik valakinek mobilinternetre vagy éppen okostelefonra. Vajon a panaszunk egyáltalán el jutott-e egy intézkedni tudó illetékeshez? Hihetetlen ez a közömbösség. Sok ezer embernek segítenének ha sikerülne elérni, hogy felfigyeljen valaki erre az ügyre. Köszönettel: Z. Mária

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, VIII. kerület

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (13402)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük a megk
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő bendin hozzászólt a bejelentéshez.

    Régen átláttak az emberek két buszon is, így tudták, hogy a harmadik busz vajon melyik.
    Most, hogy nem tudják, kérvényt kellene benyújtaniuk?
    Egyáltalán hogyan képzeli azt a BKV vagy BKK vagy ki tudja
    ...
  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem azért semmiféleképpen nem követelőző hangnemben kellene ezt a levelet megírni. Régen is tudtak az emberek FUTÁR oszlopok nélkül tájékozódni, ezt a képességüket most sem kellene elveszíteniük...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Zupka Mária bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Elektromos roller - MOBI pont

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Buzády Elena
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vámház körút (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Elkopott tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Óbuda, Bogdáni út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére