Nem működő monitor
FRISSÍTÉS: 2024.09.16.
Építési és Közlekedési Minisztérium válasza:
„Tisztelt MÁV-START Vasúti Személyszállító Zártkörűen Működő Részvénytársaság!
Az Építési és Közlekedési Minisztérium Ügyfélszolgálatára beérkezett alábbi megkeresést illetékességből további szíves ügyintézésre megküldjük, tekintettel arra, hogy üzemeltetési kérdésről van szó. A levél áttételéről a levélírót egyidejűleg értesítettük.”
-----
Kelenföldön a régi aluljáróban nincsenek kijelzők, ezért különösen nagy probléma, hogy meghibásodott a monitor. Kérem sürgősen javítsák!
Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Vasút u. 9
Hozzászólások
Hivatkozással a 133510 sz. többször is megküldött átiratukra tájékoztatjuk Önöket, hogy az említett kelenföldi kijelzőt már cseréltük, azonban nyáron majdnem egész nap süti a Nap,...
Köszönettel vettük a Társaságunk részére eljuttatott 2024. szeptember 2-i megkeresését. (133510). Tájékoztatni szeretnénk, hogy ügyének érdemi elbírálása és megválaszolása érdekébe...
Kedves Kollégák!
Az Építési és Közlekedési Minisztérium Ügyfélszolgálatára beérkezett alábbi megkeresést illetékességből...
Tájékoztatjuk, hogy az Építési és Közlekedési Minisztérium részére megküldött levelét megkaptuk.
Kérjük szíves türelmét a válasz megérkezéséig.
Üdvözlettel,
Építési és Közlekedési...
Hivatkozással a 133510 sz. átiratukra, tájékoztatjuk Önöket, hogy a felmerült észrevételt a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV Zrt. illetékes szervezeti egysége részére továbbítottu...
Hivatkozással a 133510 sz. átiratukra, tájékoztatjuk Önöket, hogy a felmerült észrevételt a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV Zrt. illetékes szervezeti egysége részére továbbítottu...
Hivatkozással a 133510 sz. átiratukra, tájékoztatjuk Önöket, hogy a felmerült észrevételt a vasúti infrastruktúrát kezelő MÁV Zrt. illetékes szervezeti egysége részére továbbítottu...