Megoldásra vár

Mocskos üvegek

FRISSÍTÉS: 2024.07.29.

Bejelentő visszajelzése:
„Azóta sem sikerült letakarítani, azaz tavaly október óta nincs lemosva a már akkor igencsak retkes üveg.”

-----
FRISSÍTÉS: 2024.05.24.
BKK válasza:
"Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a bejelentéssel érintett állomás ütemterv szerinti nagytakarítása befejeződött, a bejelentéshez csatolt fotókon a takarítás előtti állapotok láthatók.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a megjelölt állomási területek nagytakarítása ütemezetten, rendszeres időközönként megtörténik, azonban a felületek visszaszennyeződése igen gyors ütemű.

Kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását."
--------------------------

FRISSÍTÉS: 2024. március 17.
Matula Gergely hozzászólt a bejelentéshez.
"Ezzel sajnos nem történt semmi." (újabb fotó csatolva)

----

FRISSÍTÉS: 2024. március 17.
Pál András hozzászólt a bejelentéshez.
"Szerintem tisztább mint volt. Bár nem tökéletes"

-----

FRISSÍTÉS: 2023. november 08.
BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza:

"Köszönjük észrevételét, mellyel kapcsolatban az illetékes BKV Zrt. állásfoglalása alapján szeretnénk tájékoztatni, hogy a Szolgáltató megtette a szükséges intézkedéseket a megadott területen található üvegfelületek tisztítása érdekében."

-----

A Móricz Zsigmond körtéri metrólejárat üvegei lassan önmaguktól homokfúvott hatásúvá válnak, annyira retkesek. Kéznyom, por, sár, fekália, vizelet, pókháló, pók, lábnyom, s minden elképzelhető és el nem képzelhető ocsmányság borítja az üvegtáblákat. Kérem az illetékest, kezelje a problémát.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Móricz Zsigmond körtér M

Hozzászólások

  • Matula Gergely hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos még mindig nincs letakaritva az üveg. 10 nap múlva évforduló! :) A pókok ünnepi mintát szőnek az egyre vastagabb hálójukba. Javaslom az illetékesnek, hogy hivatkozzon Halloween-dekorációra, így...
  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0017957/2024

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00131772

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Tá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.07.29. Bejelentő visszajelzése: „Azóta sem sikerült letakarítani, azaz tavaly október óta nincs lemosva a már akkor igencsak retkes üveg.” ----- FRISSÍTÉS: 2024.05.24. BKK válasza: "Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, h...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024. március 17. Matula Gergely hozzászólt a bejelentéshez. "Ezzel sajnos nem történt semmi." (újabb fotó csatolva) ---- FRISSÍTÉS: 2024. március 17. Pál András hozzászólt a bejelentéshez. "Szerintem tisztább mint volt. Bár nem tökéletes" ----- FRISSÍTÉS: 2023. november 08. BKK Budapesti Közlekedé...

  • Matula Gergely hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta sem sikerült letakarítani, azaz tavaly október óta nincs lemosva a már akkor igencsak retkes üveg.
  • Matula Gergely visszajelzésére vár.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0017957/2024

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00131772

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Tá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Matula Gergely hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sem sikerült lemosni az üvegeket, viszont kitűnő hajléktalanszálló működik az aluljáróban.
  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0046355/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00131772

    Tisztelt Jarokelo.hu!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés leírását "A Móricz Zsigmond körtéri metrólejárat üvegei lassan önmaguktól homokfúvott hatásúvá válnak, annyira retkesek. Kéznyom, por, sár, fekália, vizelet, pókháló, pók, lábnyom, s minden elképzelhető és el nem képzelhető ocsmányság borítja az üvegtáblákat. Kérem az illetékest, kezelje a problémát."-ról "FRISSÍTÉS:...

  • Matula Gergely hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezzel sajnos nem történt semmi.
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem tisztább mint volt. Bár nem tökéletes
  • Matula Gergely hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra is piszkosak, homályosak az üvegek. A tiszta üveg ismertetőjele, hogy átlátszó. Itt nem ez a helyzet.
  • Matula Gergely visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Egyéb"-ról "Közösségi közlekedés"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0046355/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00131772

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük észrevételét, mellyel kapcsolatban az illetékes BKV Zrt. állásfoglalása alapján szeretnénk...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Kapas Viktor hozzászólt a bejelentéshez.

    A csomópontokat évente egyszer takarítják. Ezt követően a város fő polgármestere dicsérő bejegyzést tesz a Facebookon.
  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • E. Mátyás lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Matula Gergely bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Magas támaszok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Etele út / Fehérvári út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére