Megoldatlan

7651 vagy H5

Anonim Járókelő

Sajnos nem az első alkalom, hogy fals információt ír ki a kijelző kint és bent egyaránt. Mikor tervezik ezt javítani?

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Óbuda

Hozzászólások

  • Csanádi György lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Volánbusz (MÁV-csoport) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Jarokelo.hu, tisztelt Bejelentő,

    szerződött partnerünk dolgozik a probléma megoldásán.

    Üdvözlettel,
    VOLÁNBUSZ Zrt.
    Kommunikációs Igazgatóság

    1091 Budapest, Üllői út 131.
    kommunikacio@volan
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz (MÁV-csoport)

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Volánbusz (MÁV-csoport)"-ra.

  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    A HÉV pótlás megrendelője a MÁV-HÉV, a pótlóbuszok üzemeltetője a Volánbusz. A BKK-nak semmi köze nincs a Volánbuszok fedálzeti utastájékoztatásához. Legyetek kedvesek ezért a Volánbusznak megküldeni...
  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Indulási adatok hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Volánbusz (MÁV-csoport)
    Budapest, Újpest-városkapu IV. kerület (IV. kerület, Újpest)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nyikorog a busz – SIF013

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Pünkösdfürdő utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére