Megoldatlan

Széchenyi tér jegyautomata

Tisztelt BKK!

Egy tavalyi bejelentést szeretnék megismételni, hátha azóta változott a helyzet, az alábbi linken érhető el:
http://jarokelo.hu/budapest/bejelentesek/4946/bkk-jegyautomata

Továbbra is az a megélésem, hogy a hajón ideérkező turisták nehezen találnak jegyértékesítési pontot a közelben (pedig a szándékuk meg van rá, hogy vegyenek jegyet!).

Kérem vizsgálják felül újra, hogy van-e lehetőség automatát telepíteni ezekre a helyekre, vagy legalább a megállókba helyezzenek ki térképes tájékoztatót, ami segíthet nekik, hogy merre indulhatnak jegyet vásárolni.

köszönjük

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, V. kerület

Hozzászólások

  • O. Ida hozzászólt a bejelentéshez.

    Nekem azért kétségeim vannak, hogy ez a térkép tényleg segít... de legalább van.
    Azért várom az ígért választ :)
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (13077)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük észrev
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • O. Ida bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére