Megoldott

Nem működő (kifagyott) BKK automata az Astoria aluljáróban

Anonim Járókelő

Az Astoria metróaluljáróban lévő (a metróbejárattal szemben állva jobb oldali) kifagyott, nem működik ezért nem lehet belőle vásárolni. A másik automatánál 10-20 ember várakozik folyamatosan a vásárlásra.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Astoria

Hozzászólások

  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0042840/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00130324

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a BKK jegy- és bérletértékesítő automatái informatika
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Szűcs-Zágoni Bella hozzászólt a bejelentéshez.

    Én felhívtam az ügyfélszolgálatot emiatt a hétvégén (okt. elején), és azt mondták, intézkednek, azóta nem jártam arra. Nem tudom, megtörtént-e, akkor mindkét kinti automata ki volt fagyva, csak az műk...
  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére