Biztonsági sáv a járművek ajtajában
- Sajnálatos módon eleinte csak egyre kevesebb, mára szinte egyik jármű sem tartja be a biztonsági sávot.
Korábban ha az ajtó bezáródásának idején a biztonsági sávon állt valaki az ajtó nem záródott, ezt a biztonsági funkciót szépen lassan mindenhol kiiktatták, pedig a BIZTONSÁG kellene legyen az első.
- - Értem én az okot, nyilván a zsúfolt buszon mikor mint heringek vannak az emberek a járművön akkor épp csak nem esnek le és nem lehetne bezárni az ajtót, nyilván egyszerűbb a biztonsági funkciót kiiktatni mint a szükségre való tekintettel sűrűbben járműveket indítani, de kérdezem én, helyes ez?
- - - Szabad kitenni az embereket annak hogy megállás és ajtónyitás után szinte egyenesen kiessenek az ajtón a megállóba?
// Sok esetben tényleg csak az egyensúlyérzék menti meg az embert attól hogy a földön kössön ki amikor az embertömeg akaratlanul is de kitolja,
// Továbbá amikor az emberek végtagjai vagy egész teste kerül odacsukásra az ajtó által, elsődlegesen a lassabb, idősebb személyeké, mindössze azért mert a sofőr nyilván érthető okból nem látja be tökéletesen az egész terepet, a biztonsági funkció pedig ami megakadályozná az ajtó-záródást ugyebár már nincs.
A kiiktatott biztonsági funkció visszaállatási szükséges hisz az az utasok biztonságát szolgálja és okkal lett kitalálva!
Hozzászólások
szóval 4-5 éve már volt ez a funkció mert mind tudjuk akik utazunk, sokaknak milyen nehéz volt megszokni
(a fotón látható busz sem régebbi egyébként)
de a régebbiekben nincs, a...
A BKV Zrt. szakterületétől azt az információt kaptuk, hogy több olyan, esztétikailag felújított autóbuszt is üzemeltetnek, amelyekbe az utasok biztonságának megőrzése érdekében az...