Megoldatlan

Megsüllyedt peron - Csepel H

Az eredeti bejelentést majdnem három éve tettem az oldalon, de ezidáig semmi sem történt. https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/76273/megsullyedt-peron-csepel-h

A BKK a MÁV-HÉV válaszai alapján az alábbi határidőket adta meg:

2021.01.13- válasz:
A társaság azt válaszolta, hogy terveik szerint a megsüllyedt peront szakterületük munkatársai 2021. júniusig rendbe teszik.

2021.10.18-i válasz:
A társaság azt válaszolta, hogy szakterületük tervezetten 2021. 11. 30-ig megszünteti a peron egyenetlenségét.

2022.01.12-i válasz:
A társaság azt válaszolta, hogy a jelzett peron javítását 2021. 11. 20-21-re tervezték, amit akkor az időjárás megakadályozott. A burkolat hibáját 2022. 06. 30-ig megszüntetik.

Mikor várható a burkolat tényleges helyreállítása? Válaszukat és segítségüket előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, II. Rákóczi Ferenc út 172

Hozzászólások

  • Fischer Péter - Hegyvidéki ügykezelő megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, II. Rákóczi Ferenc út 161, 1212 Magyarország (47.42274247, 19.06684660, 16)"-ról "Budapest, II. Rákóczi Ferenc út 172, 1212 Hungary (47.4227836, 19.06690024, 16)"-ra.

  • Fischer Péter lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Szia!
    A probléma a megoldásban illetékeshez való eljutástól számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".

    Azokat a bejelentéseket, amelyek 1 évnél régebbe
    ...
  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    A MÁV-HÉV ismét nem teljesítette a saját vállalását. A 2021 júniusi, 2021 novemberi, 2022 júniusi teljesítetlen határidők sorába már a 2023 októbere is beállhat. Miért nem írják azt, hogy hagyják az e...
  • Bertalan Balázs visszajelzésére vár.

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0037663/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00128567

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban az illetékes MÁV-HÉV Zrt. állásfoglalása alapján tájékozt...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "MÁV-HÉV Zrt. (BKK)"-ra.

  • Bertalan Balázs bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére