Megoldatlan

Rossz helyen a fa

91-es és 291-es buszmegálló a páros oldalon, Gábor Áron utca-Pasaréti út. Rossz helyen van a buszmegálló, mert egy fa mellé van letéve a tábla. Amikor pontosan áll meg a busz, akkor pont a középső ajtó közepén van a fa, ami maga mellett a járdát is felnyomta. Nagyon nehéz babakocsival leszállni és balesetveszélyes. Naponta hordom a gyerekemet, rendszeresen előfordul. Olyankor meg kell kérnem, hogy guruljon előre. Előrébb kellene tenni a megállót egy két méterrel.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Gábor Áron utca / Pasaréti út

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Kedves Bejelentőnk!
    A bejelentésed 1 évnél régebbi, és nem érkezett visszajelzés Tőled.
    Így a friss Google utcakép alapján „Megoldatlan” státuszt állítunk, mert látszólag nem oldódott meg a probléma.
    ...
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Ha nem, akkor belső szabályunk értelmében a bejelentésedet "Megoldatlanként" zárjuk le, mert már több, mint 1 év...
  • Patrícia Szabó visszajelzésére vár.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0040354/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00128052

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a kertvárosi városrészekben sajno
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0033285/2024

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00128052

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a kertváros
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs
  • Patrícia Szabó visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldásra vár
  • Patrícia Szabó visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0036689/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00128052

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk.

    Társaságunk fontosnak ta
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Szűcs-Zágoni Bella hozzászólt a bejelentéshez.

    Én már nem vagyok babakocsis, de még így is nagyon nehézkes itt a leszállás, valóban. Remélem, a megálló áthelyezése és nem a fa kivágása lesz a bejelentés eredménye. :)
  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Patrícia Szabó bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Műszaki hibás villamos

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Völgy utca (II. kerület)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Hibás villamossín

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Rohoska Lajos
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vadaskerti utca (II. kerület)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Rengeteg olaj a buszmegállóban

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Fazekas utca (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére