Megoldott

Félbehagyott honosítás

Érdeklődnék, hogy a jó ideje Budapesten közlekedő LYH-105-ös rendszámú, és a vele egy időben beszerzett Mercedes buszok honosítása miért nem sikerült teljes körűen?
A szóban forgó buszon sem a horizontálisan nyitható ablakok beszerelése, sem pedig az üléshuzatok cseréje nem történt meg.
Az pedig már más kérdés, hogy magában a buszban utazni olyan, mintha egy zörgő, csattogó konzervdobozban lenne az ember.

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, VII. kerület

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    A BKV Zrt. illetékes szakterületétől azt az információt kaptuk, hogy az üzemeltetésükben lévő Mercedes Citaro autóbuszok használtan kerültek hozzájuk. Az észrevételében jelzett jár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiégett fénycsövek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Közvágóhíd H (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére