Megoldott

Hiányos utastájékozatás

Tiszelt BKK!

Az elmúlt hét elején, illetve vasárnapról hétfőre virradó éjszaka (2023.07.30.) is használtam a 973-as jelzésű járatot, amely mind a két alkalommal terelve közlekedett a Szentmihályi út irányába, így arra tudok következtetni, hogy a múlt héten folyamatos volt a terelés.
A Szerencs utca/Bánkút utca megállót elhagyva a jármű nem kanyarodott jobbra a Páskomliget utcára, hanem továbbhaladva egyenesen, a Bánkút utca-Szentmihályi út-Nyírpalota út útvonalon érte el a Vásárcsarnokot.
A FUTÁR sajnos nem tájékoztatta a terelésről az utasokat, csak a sofőr mondta el röviden, hogy terelve közlekedik a járat, 2 megálló kimarad.
Továbbá, valamennyi sofőr leszállási szándék jelzése esetén megáll a terelt útvonalon közbeneső megállókban (Rákospalotai köztemető, Sárfű utca, Nyírpalota út) helyesen, azonban néhányan nem.
Utaskényelmi szempontjából üdvözölendő lenne, ha jelzés esetén a megnevezett megállókban is le lehetne szállni, mivel számos relációban lerövidítené a sétálás távolságát, mintha a Vásárcsarnoknál lehetne csak leszállni.

Probléma helyszíne
Budapest XV. kerület, Bánkút u. 76

Hozzászólások

  • E. Mátyás lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0033907/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00127034

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a bejelentésben megadott vonalon ví
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére