Megoldatlan

34,106 vonalak buszai

Tisztelt BKK!

Szeretném felhívni a figyelmüket, hogy 2023. június 1-jétől a 34-es és 106-os vonalakon új szolgáltató, a BKV kezdte meg tevékenységét, felváltva az eddigi ArrivaBus Kft.-t. A BKV áthelyezte a metrópótlásból fennmaradt járműveit ezekre a vonalakra, amint azt a mellékelt képek is bizonyítják. Azonban sajnálatos módon ezek a járművek sokkal rosszabb műszaki állapotban vannak, mint az előző MHU rendszámú Citaro autóbuszok. A szolgáltatás színvonala drasztikusan csökkent a vonalakon, mivel a jelenleg közlekedő autóbuszok egyszerűen kritikán aluli műszaki állapotban vannak. Több beázott ablak, rossz állapotú utastér, feljött padló és egyéb hasonló problémák tapasztalhatóak ezeken a járműveken, amelyek a metrópótlás után kerültek ide. Sajnos egyetlen darab sem érkezett ide az újabb típusú AADI rendszámú autóbuszok közül, ami rendkívüli csalódást kelt.

Jelenleg itt főként tízéves járművek közlekednek, amelyek szintén a metrópótlás miatt teljesen amortizálódtak. A jelenlegi színvonal messze elmarad az elvárásoktól, és még a tízéves buszok is jobb állapotban voltak. Szeretném megkérdezni, hogy miért nem kerülhet ide legalább néhány újabb típusú busz, és miért csak lelakott, romos állapotú járművek érkeznek ide. Válaszukat előre is köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Békásmegyer

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0032513/2023
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00123986

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, a BKK által megrendelt autóbuszos közszol
    ...
  • Szalai Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez szép és jó ,de akkor is kb 15-20 éves buszok járnak a vonalon, amik le vannak teljesen pukkanva. 10 évig az Arrivabus adta a 34,106-t most meg hirtelen a közelségre hivatkozik a BKK, ezért adja a B...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0026907/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00123986

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy Társaságuk
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nagyon pontatlan a kiíró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Újpest matrica

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Klíma nem megfelelő műkődése

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szentendrei út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütik kezeléséhez

Oldalunkon különböző sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk.
A sütik elfogadása önkéntes, és bármikor visszavonhatod a hozzájárulásodat.
További információért kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat!

  • Szükséges sütik: Ezek elengedhetetlenek az oldal működéséhez, például a bejelentkezéshez.
  • Kényelmi sütik: Megjegyzik a beállításaidat mint a nyelv vagy a megjelenítési preferenciák.
  • Marketing sütik: Személyre szabott hirdetéseket kínálnak, figyelve a böngészési szokásaidat.
  • Statisztikai sütik: Segítenek megérteni, hogyan használod az oldalt, hogy javíthassuk a teljesítményét.

Beállítások