Megoldott

Beázó KöKi 2.0

FRISSÍTÉS: 2024.05.31.

BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza:
„Tapasztalataik szerint a felülvilágító ablakok környékén megszűnt a beázás. A jelzett szemetes melletti tócsát a Szolgáltató is észlelte, ugyanakkor nem látták a vizesedés forrását sem a tetőszerkezeten, sem a falon. A helyszín megfigyelése folyamatos.

Egy másik beázás a mozgólépcső és az átvezető folyosó csatlakozásánál található, mely terület a KÖKI Terminál üzletközpont üzemeltetésébe tartozik, ezzel kapcsolatban a BKV Zrt.-nek nem illetékessége a válaszadás.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.05.03.

Bejelentő hozzászólása:
„Esti eredmény, hogy itt lényegesen kevesbb víz volt, mint korábban szokott lennei, de azért volt, leginkább a szemetes kuka mellett.
A másik, mozgólépcső előtti területenm viszont óriási volt a tenger.”

-----

FRISSÍTÉS 2024.02.06

Bejelentő visszajelzése:
"Tudtommal javítás nem történt"

---------

Frissítés 2023.10.04.
A 2023. szeptember 24. napján készült kép [kommentben] szerint továbbra is beázik a terület.

-----

Tisztelt Illetékes!

Annak idején tényleg szépen megcsinálták, kijavították a problémát, de a mostani nagy esőzések bizonyítják, hogy vagy mégsem sikerült jól a javítás, vagy újabb hibaforrás okoz ugyanott beázást.

Előzmény:
Beázó KöKi
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/82014/beazo-koki

Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kőbánya-Kispest

Hozzászólások

  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves adminok! Részemről az ügy megoldásást elfogadom, lezárhetó! NE menjen tovább a MÁSIK területre vonatkozóan az ügy a KÖKI Terminálnak, mert arra vonatkozóan van egy különálló ügy, köszönöm!

    htt...
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: KÖKI Terminál

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.05.03. Bejelentő hozzászólása: „Esti eredmény, hogy itt lényegesen kevesbb víz volt, mint korábban szokott lennei, de azért volt, leginkább a szemetes kuka mellett. A másik, mozgólépcső előtti területenm viszont óriási volt a tenger.” ----- FRISSÍTÉS 2024.02.06 Bejelentő visszajelzése: "Tudtomma...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "KÖKI Terminál"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0022999/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00122471

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2024.02.06 Bejelentő visszajelzése: "Tudtommal javítás nem történt" --------- Frissítés 2023.10.04. A 2023. szeptember 24. napján készült kép [kommentben] szerint továbbra is beázik a terület. ----- Tisztelt Illetékes! Annak idején tényleg szépen megcsinálták, kijavították a problémát, de a mostani nagy esőz...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    [2024. március 07. 22:40]-i kommentemnek megfelelőek a mostani állapotok.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Esti eredmény, hogy itt lényegesen kevesbb víz volt, mint korábban szokott lennei, de azért volt, leginkább a szemetes kuka mellett.

    A másik, mozgólépcső előtti területenm viszont óriási volt a tenger.
  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Szuper! Akkor most is lehet "feltárni, most ma is ott áll a víz :-)
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0022999/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00122471

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat, hog
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    A jól ismert szokásoknak megfelelően természetesen nem történt semmi. Csatolok egy kedves kis tegnapi hangulatképet.
  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2023.10.04. A 2023. szeptember 24. napján készült kép [kommentben] szerint továbbra is beázik a terület. ----- Tisztelt Illetékes! Annak idején tényleg szépen megcsinálták, kijavították a problémát, de a mostani nagy esőzések bizonyítják, hogy vagy mégsem sikerült jól a javítás, vagy újabb hibaforrás ok...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Tudtommal javítás nem történt, de erről biztosat csak akkor tudok mondani, ha éppen ott vagyok és zuhog az eső.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0022999/2023
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00122471

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk,...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! Annak idején tényleg szépen megcsinálták, kijavították a problémát, de a mostani nagy esőzések bizonyítják, hogy vagy mégsem sikerült jól a javítás, vagy újabb hibaforrás okoz ugyanott beázást. Előzmény: Beázó KöKi https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/82014/beazo-koki Kérem a hiba elhá...

  • Kiss László hozzászólt a bejelentéshez.

    Küldjük újra!
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    A 2023. szeptember 24. napján készült kép szerint továbbra is beázik a terület.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0022999-001/2023/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00122471

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltatónak, a BKV Zrt.-nek, aki...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szelényi Dániel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Félig lógó tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: Budapest Közút
    Budapest, Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Csúnya váró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: JCDecaux
    Törökbálinti út (XII. kerület, Hegyvidék)
  Vissza az oldal tetejére