Megoldott

Telefosfülke

FRISSÍTÉS: 2023.10.09
A bejelentő visszajelzése alapján:

,,Kedves admin, kérem a jegy újranyitását, mert a helyzet nem oldódott meg.

Tisztelt Magyar Telekom!
Ha már állítólagosan nem bonthatják el a közterületeinken rothadozó, ótvaros, felesleges fülkéiket, abban már aztán tényleg egyetlen jogszabály sem akadályozza meg önöket, hogy méltó állapotban tartsák, tehát lesznek szívesek, de mihamarabb:
- eltüntetni az öklendetes graffitiket, levakarni a szutyok matricákat/ragaszokat;
- újrafesteni a lekoszlott, repedezett, undorító szerkezeti felületeket;
- megjavítani az eldeformálódott, horpadt, sérült fém alkotóelemeket
- kicserélni/megjavítani a megrongált/működésképtelen készülékeket;
- megjavítani a nem csukódó, berohadt ajtókat;
- patika tisztaságúra lepucolni az ótvar retkes üveg/plexifelületeket majd ezt MAGUKTÓL minél rendszeresebben ismételni;
- fertőtleníteni, és patentre kitakarítani a komplett fülkét, majd ezt is MAGUKTÓL minél rendszeresebben ismételni.
Miért is kell ezt külön mondani önöknek, miért nem hajlandóak azt maguktól megugrani, ami alap volna? Ha az ingyen hirdetőtáblaként funkcionáló fülkéiken elhelyezett hirdetésekért fel tudják nyalni a nem kevés pénzt, tán’ valamennyit a takarításra/karbantartásra is tudnak fordítani, nem fognak belerokkanni. Sem Budapest, sem többi település nem az önök privát játszótere, illetve szemétdombja, lesznek szívesek ezt szem előtt tartani!
Amennyiben továbbra sem hajlandóak megtenni, ami a kutya kötelességük, minden olyan céget külön-külön meg fogok keresni, amelyek az önök ótvaros fülkéin elhelyezett hirdetőfelületeken hirdetnek, és fel fogom hívni képekkel bőségesen illusztrálva a becses figyelmüket arra a tényre, hogy önök húgy- és fostócsák között, bűzben, mocsokban, szemétdombon helyezik el a hirdetéseiket, továbbá erre fogom felkérni a budapesti kerületek, illetve más egyéb települések polgármestereit, önkormányzatait is, mind nyílt levelek, önkormányzati hirdetések, mind direkt megkeresések formájában."

-----

FRISSÍTÉS 2023.06.23.:

A bejelentő válasza:
"Tisztelt Magyar Telekom!

Ez remek, és akkor ezentúl szépen takarítják majd napi jelleggel, ahogy telefossák a koszlidércek, vagy "jóvanazúgy!", és újra szabad a vásár, és amíg nem kapnak megint pl. itt bejelentést, a fülük botját sem mozdítják? Jól sejtem, hogy a ketteske megfejtés lesz a befutó..?

Akkor konkrétan kérdezem: miért is nem tüntetik el végre ezt a senki által nem használt, felesleges, undorító, a helyet értelmetlenül foglaló, a problémát csak folyamatosan újratermelő szeméthalmot? Azt már most mondom, hogy ha az az "indok", hogy ez hirdetési felületük, következésképpen innen bevételük van, az csöppet sem tud meghatni, ugyanis az aztán végképp elfogadhatatlan, hogy az önök profitja kedvéért viseljék el Budapest polgárai, hogy dögvész pusztít az utcákon.

Várom mihamarabbi válaszukat!"

-----

FRISSÍTÉS 2023.06.23.:

A Magyar Telekom válasza:
"A telefonfülkét kitakarítottuk."

-----

A képek önmagukért beszélnek, egy, a letűnt 90'-es évekből itt felejtett kártyás telefonfülkét tisztelhetünk rajtuk, amit a döglött lőtéri kutya nem használ rendeltetésszerűen már évtizedek óta, tehát a létének az értelme vetekszik a meddő tehén randevújával a magtalan bikával. Ezzel szöges ellentétben mindenféle félvilági koszlidércek kerti budi gyanánt annál inkább, ilyenkor erősen sajnálom, hogy a fényképek nem tudnak szagokat visszaadni, ugyanis az élmény valami infernális. Mindezek fényében erősen javaslom az egész rohadáskóceráj eltüntetését, a mihamarabbi intézkedést tűkön ülve várom!

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Jászai Mari tér 2

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A telefonfülkét kitakarítottuk.
  • Magyar Telekom nem válaszolt 40 napon belül.

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2023.06.23.: A bejelentő válasza: "Tisztelt Magyar Telekom! Ez remek, és akkor ezentúl szépen takarítják majd napi jelleggel, ahogy telefossák a koszlidércek, vagy "jóvanazúgy!", és újra szabad a vásár, és amíg nem kapnak megint pl. itt bejelentést, a fülük botját sem mozdítják? Jól sejtem, hogy a ketteske...

  • Fodor Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves admin, kérem a jegy újranyitását, mert a helyzet nem oldódott meg.

    Tisztelt Magyar Telekom!

    Ha már állítólagosan nem bonthatják el a közterületeinken rothadozó, ótvaros, felesleges fülkéiket,
    ...
  • W Kriszta lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján lezárva.
  • Fodor Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Nagyszerű, akkor lehet szépen kitakarítani újra, ezt minden nap megismételni, továbbá lefesteni, felújítani, emberi állapotba hozni, és ezt minden tetves fülkétekkel megcsinálni. Hajrá!
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A fülkét kitakarítottuk. A fülke nem bontható, arra hatósági előírás kötelezi a Magyar Telekomot.
  • Magyar Telekom nem válaszolt 40 napon belül.

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "A képek önmagukért beszélnek, egy, a letűnt 90'-es évekből itt felejtett kártyás telefonfülkét tisztelhetünk rajtuk, amit a döglött lőtéri kutya nem használ rendeltetésszerűen már évtizedek óta, tehát a létének az értelme vetekszik a meddő tehén randevújával a magtalan bikával. Ezzel szöges ellentétben minde...

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Egyéb"-ról "Közművek"-ra.

  • Fodor Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem, nincs megoldva, maga az egész kóceráj ugyanúgy feleslegesen foglalja a helyet, ugyanúgy tele fogják fosni a jövőben is a koszlidércek, ugyanúgy egy köpedelem az elhagyatottságával, a telegraffiti...
  • Fodor Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem, nincs megoldva, ez a kolera trágyadomb ugyanígy itt bűzlik tovább, BONTSÁK EL A PICSÁBA INNEN.

    Várom a választ!
  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes válasza alapján.
  • Fodor Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Magyar Telekom!

    Ez remek, és akkor ezentúl szépen takarítják majd napi jelleggel, ahogy telefossák a koszlidércek, vagy "jóvanazúgy!", és újra szabad a vásár, és amíg nem kapnak megint pl. i
    ...
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A telefonfülkét kitakarítottuk.
  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Fodor Dávid bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére