Megoldott

Bérlet bemutatásának különbségei

Anonim Járókelő

Tisztelt BKK!

Szeretnék érdeklődni, mi az oka annak, hogy a Nyugati M3-as megállónál mindkét oldalán lecsippentik a bérletemet? Amikor mondjuk a 2-es metrónál megyek le a Kossuthon vagy a 2-es villamoson utazom, akkor csak az egyik oldalt kell mutatni.

Megkérdeztem az ellenőreiket, nem tudták, miért csinálják, az egyikük meg azt tippelte, így kettőnek számolhatók az utasok egy helyett.

Azért fordulok Önökhöz, hogy megtudjam, valahol miért duplaannyi ideig tartják fel a sort, mint máshol.

Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Katona József u. 1

Hozzászólások

  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0017196/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00120511

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését! Tájékoztatjuk, hogy mind az utazás közbeni, mind a beléptetéses jeg
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nekem is tokban van, és sosem állítanak meg emiatt. :D
  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezt jól értem, hogy a bérlet hátoldalán lévő kódot is beolvassák? Az szép lenne, az én bérletem úgy be van gyógyítva egy tokba, hogy nem tudnám kiszedni, csak 10-20 másodperc alatt és ugyanannyi idő l...
  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    26-os busz

    Beküldés ideje:
    Beküldte: VII Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Margitsziget / Margit híd (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére