Megoldott

Utastájékoztatás hiánya

Anonim Járókelő

Tisztelt Volánbusz!

Az új, Budapest és agglomeráció (22-es, 64-es buszcsalád, 218-as járat) között közlekedő MAN CNG meghajtású autóbuszok kényelemben, komfortban teljesítik azokat a feltételeket, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy vonzó legyen a közösségi közlekedés az ingázók számára.
Sajnos eddig még nem találkoztam olyan új járművel, amelyiken megfelelően működött volna az utastájékoztatás. Az utastéri monitor nem jelzi a megállókat, illetve a FUTÁR nem sorolja a megállókat sem.
Várható, hogy a probléma mielőbb orvosolva legyen?

A fotó az AA-GL-254-es járművön készült.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Hidegkúti út 54

Hozzászólások

  • I. Adrián lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Észrevételére reagálva tájékoztatjuk, hogy a műszaki hiba javítása folyamatban van, a probléma elhárításáig szíves türelmét kérjük!

    Üdvözlettel:

    Volánbusz Zrt.
    Kommunikációs iga...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Hibás jegyautomaták

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kelemen László utca (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kifakult tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Farkas József
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Wesselényi utca (XX. kerület, Pesterzsébet)
  Vissza az oldal tetejére