Megoldott

felújított metróállomás probléma

Anonim Járókelő

Az M3 felújított állomásain a segélykérő panel kialakítása kevésbé szerencsés, mint az M2 állomásnál alkalmazott megoldás, mivel az nem lóg ki a fal síkjából, így messzebről nem észlelhető, hogy hol van a legközelebbi panel. Mivel a segélykérő panelen történik a segélyhívás, a vágány áramtalanítása, illetve itt találhatók a tűzoltó eszközök, ezért vészhelyzetben fontos, hogy rögtön látni lehessen, hogy hol kérhető segítség, illetve azonnal meg lehessen kezdeni a tűzoltást.
A Dózsa György úti állomásnál (és lehet, hogy máshol is) ráadásul a mennyezetre szerelt, a tűzcsap helyét jelző tájékoztató jelzés úgy van felszerelve, hogy a peronról nem, csak a szemközti oldalról látható.
Javasoljuk a jelzés befordítását (nyíl nélkül), hogy a peronon tartózkodó személyek, illetve az állomásra leérkező tűzoltók egyből lássák a tömlő elhelyezkedését. Ugyancsak javasoljuk ugyanitt a peronról látható, a segélyhívó panelre utaló jelzés elhelyezését.
(Illetékes: BKV)

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Dózsa György út

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az Illetékes válasza alapján.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0014022/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00119280

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a fal síkjá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére