Megoldatlan

Rossz állapotú tábla

Frissítés 2023.07.07
Volánbusz válasza:
A megállót a G-Busline Kft. használja a Budapest-Zalaegerszeg-Lenti autóbusz-járatok üzemeltetése
alkalmával, így az ön által bejelentett panasz kivizsgálása nem a VOLÁNBUSZ Zrt. illetékessége.
.............
Frissítés 2023.06.27
BKK válasza:
Köszönettel vettük megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy az abban foglaltakkal kapcsolatban a VOLÁNBUSZ Zrt. az illetékes, ezért azt továbbítottuk részükre a szükséges vizsgálat lefolytatása és válaszadás céljából.
.................
Tisztelt G-Busline Kft!
A Krisztina körúton, a Déli pályaudvari buszmegálló/buszvégállomáson lévő megálló tábla rossz állapotú. Maga a tartó sem túl jó állapotú, de a menetrendet alig lehet olvasni. Ha egyáltalán friss?, bár nem valószínű.
Illetve mivel alig olvasható az ember közel menne, de teljesen benőtte a bokor már évekkel ezelőtt, így nem megoldható.
Kérem a lehetőségekhez mérten javítani a megálló táblájának állapotát, illetve extraként, ha lehet a dohányozni tilos tábla is lekopott. A mellette levő mivel BKK Futáros már amúgysem aktuális, illetve az új app se igazán lát rá az önök buszára. Esetleg kerülhet oda üzemeltető logó.

Köszönöm

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Krisztina krt. 12

Hozzászólások

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: G-Busline Kft.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2023.06.27 BKK válasza: Köszönettel vettük megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy az abban foglaltakkal kapcsolatban a VOLÁNBUSZ Zrt. az illetékes, ezért azt továbbítottuk részükre a szükséges vizsgálat lefolytatása és válaszadás céljából. ................. Tisztelt G-Busline Kft! A Krisztina körúton, a Déli p...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Volánbusz"-ról "Egyéb szervezet"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát próbáljuk meg újra, hátha most már válaszolnak.
  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő Közhasznú Egyesület Bardócz Csaba! ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt G-Busline Kft! A Krisztina körúton, a Déli pályaudvari buszmegálló/buszvégállomáson lévő megálló tábla rossz állapotú. Maga a tartó sem túl jó állapotú, de a menetrendet alig lehet olvasni. Ha egyáltalán friss?, bár nem valószínű. Illetve mivel alig olvasható az ember közel menne, de teljesen benőtte a bok...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Volánbusz"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0027543/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00118845

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy az abban foglaltakkal kapcsolatban a VOLÁNBUSZ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Egyéb szervezet"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Elküldhetnénk a BKK-nak? Talán tudnak kontaktot a busszolgáltatóhoz. EZ a kép szerintem mindent elmond.
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás, azóta csak rosszabb a gaz miatt. Lehet ez a cím nem is működik?
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: G-BUSLINE autóbuszközlekedési Kft.

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére