Megoldatlan

Kialudtak

FRISSÍTÉS 2024.03.11.
A bejelentő visszajelzése:
“most sem (üzemel)”

——————

RVY 678: A megállókat kijelző monitorok kialudtak. Kérem javítsák meg őket. Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Csepel H

Hozzászólások

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "Kialudtak :)"-ról "Kialudtak"-ra.

  • Volánbusz válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük jelzését. A problémát megoldottuk, a kijelzőt javítottuk.

    Üdvözlettel,

    VOLÁNBUSZ Zrt.
    Kommunikációs Igazgatóság

    1091 Budapest, Üllői út 131.
    kommunikacio@volanbusz.hu
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Volánbusz nem válaszolt 40 napon belül.

  • Volánbusz nem válaszolt 40 napon belül.

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés leírását "RVY 678: A megállókat kijelző monitorok kialudtak. Kérem javítsák meg őket. Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS 2024.03.11. A bejelentő visszajelzése: “most sem (üzemel)” —————— RVY 678: A megállókat kijelző monitorok kialudtak. Kérem javítsák meg őket. Köszönöm!"-ra.

  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    most sem
  • Szebb városért visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem üzemelnek. Sőt már a külső sem üzemel
  • Szebb városért visszajelzésére vár.

  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő Budapest! ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0011345/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00118291

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az abban foglaltakkal kapc...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • H B L elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz

  • H B L megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Volánbusz"-ra.

  • Fodor Ádám hozzászólt a bejelentéshez.

    Volánbusz az illetékes.
  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Szebb városért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére