Megerősítésre vár

Semmitmondó menetrendi tájékoztatók

Tisztelt BKK!

Több járaton is megjelentek olyan intervallumos menetrendek, amelyek csak napszakok alapján elnevezett idősávokat tartalmaznak (pl. "napközben", "késő este"). Az viszont nem derül ki, hogy a BKK szerint mikor kezdődnek és végződnek ezek a napszakok, így valójában ezek a tájékoztatók az utasoknak nem adnak semmilyen információt, hiszen nem lehet tudni, mikor melyik napszakot kellene figyelembe venni.

Mikor végződik a kora reggel, és mikor kezdődik a napközben? Vasárnap 7:38-kor melyik intervallumot nézze az utas? Nem mindegy, hogy pl. a 16-os buszra 20 vagy 8 percet kell várnia.

Ez a példa rámutat a következő problémákra is:
- a megadott intervallumok néha túl tágak, nem mindegy, hogy 7 vagy 15 percet kell várni
- ritkább követésnél pedig hasznosabb látni az időpontokat, hiszen abból, hogy "20 percenként" még nagyságrendileg sem derül ki, hogy mennyit kell várni (2 percet? 18 percet?)

Értem, hogy az ilyen menetrendek előnye, hogy nincs probléma abból, ha a járatok késnek, vagy esetleg egy kimarad, de kérem, vizsgálják felül ezt a verziót.

Egyrészt fontos lenne feltüntetni, hogy a napszakok mettől meddig tartanak, hogy legalább egyértelmű legyen, melyik sávot kell nézni. Másrészt az intervallumok ne legyenek túl tágak (pl. 7-15 perc), harmadrészt pedig bizonyos járatsűrűségnél (pl. 10 perc, vagy ritkább követés) már érdemes feltüntetni az időpontokat, hogy az utas tudjon mihez viszonyítani, még akkor is, ha késik a járat.

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Rumbach Sebestyén u. 19

Hozzászólások

  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm a választ, remélem, sikerül valami konszenzusos megoldást találni! :) Az ügy addig is megoldásra vár.
  • S Dominik lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0010841/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00117987

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK Zrt. szakterülete köszöni megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy az új formátumot jelenleg előre me
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Archibald Stephens hozzászólt a bejelentéshez.

    Te tényleg nézegeted ezeket a menetrendeket? Az a gáz, hogy 2023-ban még papír alapon bohóckodik a BKK.

    Párizsban 13-19 percek vannak kiírva, semmi más. Majd jön. Madridban sincsen kiírva semmi, Róm
    ...
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Lejárt menetrend kint maradt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ferenciek tere M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő BKK Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő klíma

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Rimaszombati út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére