Megoldott

Alujáróban elavult tájékoztatás

Anonim Járókelő

Frissítés 2023.11.07
visszajelzés:
A helyzet változatlan.
...............
Kelenföldi állomáson az aluljáróban minden táblán ki van írva a 103-as. A falakon lévő térképeken is, pedig nagyon régen megszűnt. Mikor lesz frisstíve?

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Kelenföld vasútállomás

Hozzászólások

  • I. Adrián lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Csipak Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Kikerültek az új utastájékoztató táblák és térképek, ezeken már nem szerepel a 103-as busz. Zárható a bejelentés.
  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0013308/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00116565

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az aluljáróhoz tartozó új táblagraf
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Csipak Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Csipak Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet változatlan.
    Ill. a https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/117617/hianyzo-tabla bejelentésre érkezett BKK válasz alapján a táblák cseréjére egy ideig még várni kell.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0013308/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00116565

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a Budapest Közúttal kötött szerződésünk és a re...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Beázás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet tér (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Megrongálodott matrica

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére