Megoldatlan

letort karfak fku930, 9-es busz

fku930 - 9es buszon mindossze 2db karfas ules van, de le is van torve mindket karfa!

/FKU930/VOLVO7700A/CSUKLÓS/9/2016.05.17/

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, III. kerület

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    ez akkor egyelőre megoldatlan, mire alkatrészek megérkeznek...lehet pár nap, de akár pár hónap vagy év is... (a HÉV esetén pl. 4 hónap volt) szóval egyelőre még nem megoldott, és ki tudja mikor lesz az
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    BKV Zrt. elsődleges célja, hogy minél jobb minőségű, balesetmentes utazási szolgáltatást biztosítson utasainak.

    Járműveik műszaki állapotát meghatározott ütemterv szerint rendszer
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    QR kód

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bóbita utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Légkondicionálás hiánya a buszon

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére