Nem lehet jegyet venni a VT-ARRIVA buszain
A probléma általános, nem egyszeri eset.
Gyakran utazom a VT-ARRIVA által üzemeltetett BKK-buszjáratokon, és nagyon gyakori, hogy ha valaki jegyet szeretne venni a sofőrtől, csak széttárja a karját és azt mondja, hogy elfogyott.
Az alábbi csak egyetlen kiragadott eset, melyet akár a kamerák felvételein is ellenőrizhetnek az illetékesek, de hangsúlyozom: naponta, városszerte akár többszáz ilyen előfordulhat.
2016.05.15-én a Nimród utca megállóból 13:32-kor az Árpád híd felé induló 34-es buszon (rendszáma MHU-851) egy háromfős társaság szállt fel a jegyek árát előkészítve, és mikor jegyet kértek, a sofőr közölte, hogy elfogyott. Erre visszakérdeztek, hogy akkor most mi a teendő, a válasz pedig "foglaljanak helyet"...
Vajon mennyi jegyárbevételtől esik el a város és a BKK emiatt? Hány ember kerül kellemetlen helyzetbe azért, mert felszálláskor szeretett volna jegyet venni, de nem tudott, majd megérkeztek az ellenőrök? Ellenőrzi folyamatosan a VT-ARRIVA és/vagy a BKK, hogy a sofőröknél mindig van-e elegendő jegy? Ha nem, érdemes lenne ilyen ellenőrzést végezni! Ha netalán ez az egész a sofőrökön múlik, érdemes lenne motiválttá tenni őket az ügyben (pl. magasabb jutalék az eladott jegyek után). A BKV-nál még a reptéri buszokon sem láttam ilyen problémát, pedig ott elég sok jegyet adnak el a sofőrök.
Természetes és köztudott, hogy célszerű előre jegyet váltani. De ha létezik egy ilyen lehetőség és valaki élni szeretne vele, nem lenne szabad ilyen akadályokat állítani neki.
Hozzászólások
Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (11543)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
Tisztelt Levélíró!
A 2016. május 18...
M...
A jegy miért nem fogyhat el! Utazás előtt, tessék gondoskodni a jegyvásárlásról! Ráadásul 100.-150.-tal...