Megoldott

Nem lehet jegyet venni a VT-ARRIVA buszain

A probléma általános, nem egyszeri eset.
Gyakran utazom a VT-ARRIVA által üzemeltetett BKK-buszjáratokon, és nagyon gyakori, hogy ha valaki jegyet szeretne venni a sofőrtől, csak széttárja a karját és azt mondja, hogy elfogyott.
Az alábbi csak egyetlen kiragadott eset, melyet akár a kamerák felvételein is ellenőrizhetnek az illetékesek, de hangsúlyozom: naponta, városszerte akár többszáz ilyen előfordulhat.
2016.05.15-én a Nimród utca megállóból 13:32-kor az Árpád híd felé induló 34-es buszon (rendszáma MHU-851) egy háromfős társaság szállt fel a jegyek árát előkészítve, és mikor jegyet kértek, a sofőr közölte, hogy elfogyott. Erre visszakérdeztek, hogy akkor most mi a teendő, a válasz pedig "foglaljanak helyet"...

Vajon mennyi jegyárbevételtől esik el a város és a BKK emiatt? Hány ember kerül kellemetlen helyzetbe azért, mert felszálláskor szeretett volna jegyet venni, de nem tudott, majd megérkeztek az ellenőrök? Ellenőrzi folyamatosan a VT-ARRIVA és/vagy a BKK, hogy a sofőröknél mindig van-e elegendő jegy? Ha nem, érdemes lenne ilyen ellenőrzést végezni! Ha netalán ez az egész a sofőrökön múlik, érdemes lenne motiválttá tenni őket az ügyben (pl. magasabb jutalék az eladott jegyek után). A BKV-nál még a reptéri buszokon sem láttam ilyen problémát, pedig ott elég sok jegyet adnak el a sofőrök.

Természetes és köztudott, hogy célszerű előre jegyet váltani. De ha létezik egy ilyen lehetőség és valaki élni szeretne vele, nem lenne szabad ilyen akadályokat állítani neki.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, XI. kerület

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (11543)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tisztelt Levélíró!

    A 2016. május 18
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Csak megemlítem... ,hohy a 26,(Margitsziget)29,(Hűvösvölgy) vonalon is járok, ahol naponta sok-sok jegyet eladok... Leginkább túristáknak, ötösével. Miért is nem telepít a BKK automatákat egyes megáll...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A hozzászólók számára jelzem, hogy a probléma nem újkeletű, kicsit utána járva látom, hogy januárban már volt egy hasonló bejegyzés, amire pont azért nem válaszoltak, mert nem volt benne konkrétum: ht...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Csak Kérdezem én, és nem megyek bele a felhozott problémába. Vajon az a kedves ember aki cikk írója, vajon miért nem vállalja a nevét, van miért burkolózik a névtelenségbe? Fél a kérdőre vonástól?
    M
    ...
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem tudok egyetérteni az előttem felszólalóval, mert ha azt vesszük alapul, hogy a BKK bevezetett egy szolgáltatást, amit a bejelentő észrevétele alapján az egyik alvállalkozó nem tart be, akkor a pro...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A kedves bejelentő, közértben járt már úgy, hogy elfogyott a kenyér, a tej, a só, a cukor,stb…!
    A jegy miért nem fogyhat el! Utazás előtt, tessék gondoskodni a jegyvásárlásról! Ráadásul 100.-150.-tal
    ...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Eltűnt lemez

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kelenföld vasútállomás (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Hiányzó tábla - Móricz

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Győrfi Dániel
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Móricz Zsigmond körtér (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére