Megoldott

Kifakult táblák a 2-es metróban

Frissítés 2023.01.17
BKK válasza:
Nagyon köszönjük a megkeresést, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére. Tájékoztatásuk szerint a bejelentésben megjelölt utastájékoztató feliratok cseréje szerepel a javítási feladataik között. A feliratok cseréjét gazdaságossági és műszaki lehetőségeiket is figyelembe véve, lehetőségeikhez mérten mihamarabb elvégzik.
..........................
T. Illetékesek!

Hónapok óta megy a kampány épp mire nem lesz/van pénze a fővárosnak. Érdekes téma lenne, hogy erre hány tíz/száz milliót tapsikoltak el. Közben meg valós problémákra évek óta nem költenek. Ilyen a 2-es metró utastájékoztatása is. Kifakult, törött táblák mindenhol.

A kép a Deákon készült, de máshol is csinálhattam volna. Soron kívül kezdjék el a 2-es metró tájékoztatását rendbe rakni! Ha propagandára van pénzük, erre is legyen!!!

Ez azért nem olyan megugorhatatlan feladat, mint egy komplex útfelújítás vagy egyéb nagyobb beruházás. Mégsem sikerül évek óta megcsinálni. Miért? Plakátokra van pénz, futhatná erre is, úgy gondolom. Majd ha plakátkampányra nincs egy fillér sem, elhiszem, hogy nagy a baj!

A bejelentésémet a fővárosnak is legyetek kedvesek megküldeni, köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér 2

Hozzászólások

  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Archibald Stephens hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldott.
  • Archibald Stephens visszajelzésére vár.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Archibald Stephens hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Archibald Stephens visszajelzésére vár.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "T. Illetékesek! Hónapok óta megy a kampány épp mire nem lesz/van pénze a fővárosnak. Érdekes téma lenne, hogy erre hány tíz/száz milliót tapsikoltak el. Közben meg valós problémákra évek óta nem költenek. Ilyen a 2-es metró utastájékoztatása is. Kifakult, törött táblák mindenhol. A kép a Deákon készült, de má...

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0066326/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00113995

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresést, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Archibald Stephens bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    BUBI parkoló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Varga Dóra
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    0508-Erzsébet tér (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldásra vár
    8
    Megoldásra vár
    8

    Több napja rossz futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Arany János utca M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Letört kerítés

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vigadó tér (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére