Kifakult táblák a 2-es metróban
Frissítés 2023.01.17
BKK válasza:
Nagyon köszönjük a megkeresést, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére. Tájékoztatásuk szerint a bejelentésben megjelölt utastájékoztató feliratok cseréje szerepel a javítási feladataik között. A feliratok cseréjét gazdaságossági és műszaki lehetőségeiket is figyelembe véve, lehetőségeikhez mérten mihamarabb elvégzik.
..........................
T. Illetékesek!
Hónapok óta megy a kampány épp mire nem lesz/van pénze a fővárosnak. Érdekes téma lenne, hogy erre hány tíz/száz milliót tapsikoltak el. Közben meg valós problémákra évek óta nem költenek. Ilyen a 2-es metró utastájékoztatása is. Kifakult, törött táblák mindenhol.
A kép a Deákon készült, de máshol is csinálhattam volna. Soron kívül kezdjék el a 2-es metró tájékoztatását rendbe rakni! Ha propagandára van pénzük, erre is legyen!!!
Ez azért nem olyan megugorhatatlan feladat, mint egy komplex útfelújítás vagy egyéb nagyobb beruházás. Mégsem sikerül évek óta megcsinálni. Miért? Plakátokra van pénz, futhatná erre is, úgy gondolom. Majd ha plakátkampányra nincs egy fillér sem, elhiszem, hogy nagy a baj!
A bejelentésémet a fővárosnak is legyetek kedvesek megküldeni, köszönöm!
Hozzászólások
Ügyszám: 0038/0066326/2022
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00113995
Tisztelt Ügyfelünk!
Nagyon köszönjük a megkeresést, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére....