Megoldatlan

Álmennyezet hibája az M2- es metróban.

Az M2- es metró Déli pályaudvari megállójában az apró lyukakkal áttört(szitaszerű) álmennyezet könnyen porosodik, majd a becsorgó talajvíz(vagy beázás) ideális táptalajt ad a gombáknak. Nem csak esztétikai, hanem közegészségügyi problémát is hordoz magában a nehezen takarítható, hibás kialakítás.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, I. kerület

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Vaskó Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    A helyzet annyiban változott, hogy a kérdéses födémrészeket lefestették fehér színnel. Pontosabban: "lepingálták"...
  • Vaskó Zoltán visszajelzésére vár.

  • Vaskó Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm a választ. Akkor várjuk a megoldást. A lényeg: felismerték a technológiai hibát. Nagy dolog. De még milyen nagy! :-)
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0018465/2016

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (11280)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Haris Gergely elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Vaskó Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    Gyakorlatilag semmit sem csináltak. Valamilyen "festegetés" volt. Ez a lyukacsos technológia rossz amivel az álmennyezet készült.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kijavították a hibát?
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    A BKV szakterülete megkeresésünkre azt válaszolta, hogy a Déli pályaudvar metróállomáson a jelzett probléma elhárítása ütemezetten történik, jelenleg is tart.

    Köszönjük a bejelent...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Vaskó Zoltán bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére