A menetidőt aránytalanul lassító elsőajtózás
A 23-as buszon bevezették hétvégenként az első ajtóztatást. Ez csuklós buszokon alapból is kérdéses, hogy van-e ennek bármi értelme, hát még ha egy forgalmas viszonylaton történik ugyanez. A 23-as buszcsalád a fő kapcsolat a XX. kerület és a belváros között és rendszeresen tömeg van a buszon, mert csúcsidőn kívül alul van tervezve a kapacitása. Itt bevezetni az első ajtós felszállást teljesen kontraproduktív, mert csak azt éri el, hogy jelentősen növekszik a megállóban töltött idő és így a teljes menetidő is, plusz nagyon macerás a tömött buszon átverekednie magát az embernek a csuklós busz vége felé.
Kimondottan zavaró, hogy ez a viszonylat hétköznap nem első ajtós, csak hétvégén, így a törzsutasok is sokszor össze vannak zavarodva, nem értik a felszállók, miért nem nyitja a sofőr a hátsó ajtókat és ezzel is csak nő a menetidő. Értem, hogy a BKK/BKV szeretné kiszorítani a bliccelőket, de könyörgöm, ezt ne olyan módszerekkel tegyék, ami aránytalanul rontja azt a szolgáltatási szintet, amiért a fizető utasok nem kevés pénzt adnak.
Kérem az első ajtós felszállási rendszer felülvizsgálatát és annak megszüntetését hétvégenként a 23-as buszcsaládon (és a hasonló forgalmú, csuklós busszal kiadott egyéb viszonylatokon is).
Hozzászólások
Ügyszám: 0038/0057698/2022
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST- 00112158
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK kiemelt célja, hogy ügyfelei...