Megoldott

Duplikált utastájékoztatás

Érdekelődnék, hogy miért van a frissen forgalomba állt budai CAF villamosokon nyomtatott viszonylatjelző a szélvédő mögött?
Miért kell egy kívül s belül digitális kijelzővel szerelt XXI. századi villamoson egy XX. századi, elavult technológiát használni?
Ez megint csak egy rossz BKV-s beidegződés, vagy a FUTÁR-ban nem bízik a cég?
Az esetet tegnap több 17-es villamoson is tapasztaltam, de mint azt a csatolt kép is mutatja, a 19-es villamoson is rendszerben van a nyomtatott viszonylatjelző.

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, VII. kerület

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    A BKV Zrt. szakterülete az észrevételre az alábbiakban tájékoztat.

    A BKV Zrt. és BKK Zrt. közötti közszolgálati szerződés tartalmazza az utastájékoztatási kötelezettséget is.

    A F
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Tőke Bence hozzászólt a bejelentéshez.

    A CAF villamosok rendszerével még nem mindig kommunikál megfelelően a FUTÁR, ezért biztos ami biztos vannak kint a táblák. Itt jegyezném meg, hogy a kezdetekkor jó néhány busz is így járt, rengetegsze...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiégett fénycsövek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Közvágóhíd H (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére