Új MÁV-Start jegykiadó automata kék halála
2013. szeptember 13-án, pénteken a MÁV-Start vadonatúj jegykiadó automatáit is elérte a kék halál.
Kapcsolódó hír:
http://www.mav.hu/hirek/hir.php?mid=15200ce42e5586
"Az utasok a pénztárak előtti sorban állást az internetes vásárlással vagy a jegykiadó automaták igénybe vételével tudják elkerülni."
Értsd: A pénztáraknál kialakult sorokat elkerülve a jegykiadó automaták előtt tudnak sorban állni.
"A jegyeket a nap huszonnégy órájában készpénzzel és bankkártyával (akár érintésmentessel) is ki lehet fizetni."
Értsd: Ha működnek egyáltalán és ha megfelelő mennyiségű aprópénzt is visz magával az utas, mert pénzváltó automata nincs a helyszínen és pénteken az automaták egyike sem tudott visszaadni. Persze, ha intelligens automaták lennének, akkor minden bajukat jelezhetnék az üzemeltetés felé, akik néhány órán belül a helyszínre érve orvosolhatnák az olyan problémákat, mint a váltópénz feltöltés vagy újraindítás. Az pedig, hogy mindig tiszta legyen a képernyő és a POS terminál pin padja szintén elvárható lenne.
Sajnos az automaták rendkívül lassúak, az érintőképernyő használata is nehézkes a függőleges elhelyezés miatt. Hozzávetőlegesen háromszor annyi idő, mire egy interneten megvásárolt jegyet átvesz valaki, mint a régi kioszkokból. Az utazási információ szintén rendkívül lassú és az is probléma, hogy nem sikerült egységesíteni a felhasználói felületeket. Más a mobil, más régi kioszt, más az új kioszk és más az internetes jegyvásárlási felület.
Bízzunk benne, hogy a BKK új jegykiadó automatái ennél azért tökéletesebbek lesznek és a MÁV új automatái is kinövik gyermekbetegségeiket annak ellenére, hogy egy stabil és nyílt forrásódú (olcsóbb) linux alapú user interface helyett egy windows platform mellett foglaltak állást.
Hozzászólások
A továbbított észrevétellel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:
Társaságunk is érzékeli, hogy az elmúlt hónapban re...