Megoldott

Új MÁV-Start jegykiadó automata kék halála

Anonim Járókelő

2013. szeptember 13-án, pénteken a MÁV-Start vadonatúj jegykiadó automatáit is elérte a kék halál.

Kapcsolódó hír:
http://www.mav.hu/hirek/hir.php?mid=15200ce42e5586

"Az utasok a pénztárak előtti sorban állást az internetes vásárlással vagy a jegykiadó automaták igénybe vételével tudják elkerülni."
Értsd: A pénztáraknál kialakult sorokat elkerülve a jegykiadó automaták előtt tudnak sorban állni.

"A jegyeket a nap huszonnégy órájában készpénzzel és bankkártyával (akár érintésmentessel) is ki lehet fizetni."
Értsd: Ha működnek egyáltalán és ha megfelelő mennyiségű aprópénzt is visz magával az utas, mert pénzváltó automata nincs a helyszínen és pénteken az automaták egyike sem tudott visszaadni. Persze, ha intelligens automaták lennének, akkor minden bajukat jelezhetnék az üzemeltetés felé, akik néhány órán belül a helyszínre érve orvosolhatnák az olyan problémákat, mint a váltópénz feltöltés vagy újraindítás. Az pedig, hogy mindig tiszta legyen a képernyő és a POS terminál pin padja szintén elvárható lenne.

Sajnos az automaták rendkívül lassúak, az érintőképernyő használata is nehézkes a függőleges elhelyezés miatt. Hozzávetőlegesen háromszor annyi idő, mire egy interneten megvásárolt jegyet átvesz valaki, mint a régi kioszkokból. Az utazási információ szintén rendkívül lassú és az is probléma, hogy nem sikerült egységesíteni a felhasználói felületeket. Más a mobil, más régi kioszt, más az új kioszk és más az internetes jegyvásárlási felület.

Bízzunk benne, hogy a BKK új jegykiadó automatái ennél azért tökéletesebbek lesznek és a MÁV új automatái is kinövik gyermekbetegségeiket annak ellenére, hogy egy stabil és nyílt forrásódú (olcsóbb) linux alapú user interface helyett egy windows platform mellett foglaltak állást.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, V. kerület

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A nyugatinál még a régiek üzemelnek. Sajnálatos módon az újak egy forintot sem érnek. Használatuk nehézkes, lassú, az érintő képernyő használhatatlan. A régebbi típusnál még ki sem húztam a kártyát de...
  • Járókelő János hozzászólt a bejelentéshez.

    Ma voltam a nyugatinál, mindegyik működik, használtam is az egyiket, úgyhogy a probléma szerintem megoldott. A gyorsaságuk még valóban hagy kívánni valót maga után, de azért nem mondanám rendkívül lassúnak.
  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Szerkesztő Úr!

    A továbbított észrevétellel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:

    Társaságunk is érzékeli, hogy az elmúlt hónapban re
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Az adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére