Megoldott

Agresszív trolibuszvezető

Anonim Járókelő

Nem tudom, jó helyen járok-e ezzel, de teszek egy próbát. Van a 72-es troli vonalán egy sofőr, aki rendszeresen minősíthetetlenül beszél az utasokkal. Első ajtós a felszállás a járaton, nekem egyszer azért szidta az anyám a bérletem bemutatása közben, mert szerinte nem volt egyértelmű, hogy a megállóban állok-e. Ma az Izabella utcai megállóban egy idős, mankós nénivel üvöltözött, amiért az első ajtón akart leszállni (alig tudott járni, érthető, hogy nem ment hátrébb), ezzel szerinte feltartva a felszállókat. Hosszasan káromkodott. Szinte minden alkalommal, mikor vele utazom, szidalmaz valakit valamiért.

A troli 8:45 körül volt a Nyugatinál, és a járatszám azt hiszem 261, régi típusú troli.
(A kép illusztráció, nem fotóztam le a sofőrt.)

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, VI. kerület

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    A BKV Zrt. elvárja dolgozóitól, hogy utasbarát szolgáltatói magatartást tanúsítsanak munkájuk közben. Ennek érdekében minden lehetséges fórumon oktatják, tájékoztatják kollégáikat
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére