Megoldott

Rosszul kihelyezett tájékoztatók

Tisztelt BKK!

A Deák Ferenc téren az M1-M2 átjáró lezárása okán számos tájékoztatót helyeztek ki a metróállomásokra és a környékre, ami igazán dicséretes. A Sütő utcai épületre kihelyezett tájékoztatókat azonban úgy helyezték el, hogy az állomás ajtajait kinyitva csak a tájékoztatók üres háta látszik, az információ nem. Emellett apróság, de feltűnő, hogy az épület egyik oldalán a tájékoztatók kék és fehér színűek, míg a másik oldalon csak fehér színűek, pedig az információ rajtuk ugyanaz, ez így eléggé szedett-vedett hatást kelt.

Kérem, szíveskedjenek a tájékoztatókat úgy elhelyezni, hogy a hátlapjuk helyett az előlapjuk látszódjon, valamint szíveskedjenek egységesíteni őket, hogy az egy helyszínen használt, azonos tartalommal rendelkező tájékoztatók ne kétféleképpen nézzenek ki!

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér 4

Hozzászólások

  • B-F. Tamara lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/00026359-01/2022
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00103946

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük az észrevételét, amellyel kapcsolatban a BKK Zrt. arról értesíti, hogy a tájékozta...
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére