Megoldott

Galambok az automatán

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2023. július 06.
Járókelő Star hozzászólt a bejelentéshez.
Nincsen változás. Mindig sétálnak rajta.

-----

FRISSÍTÉS: 2023. 05.19.
Az illetékes válasza:
"A BKK köszöni megkeresését. Szakterületünk továbbította a panaszt az üzemeltetőnek, kérve a berendezés takarítását."

------

Szeretem a galambokat, viszont a madáürülékes bérletet már nem. Plusz nem is túl higiénikus. Kérem találjanak megoldást a helyzetre! Köszönöm szépen?

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Békásmegyer

Hozzászólások

  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az Illetékes válasza alapján a problémát egy éven belül megoldották.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030198-001/2023
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00101077

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a jelzést továbbítottuk üzemeltető
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés leírását "Szeretem a galambokat, viszont a madáürülékes bérletet már nem. Plusz nem is túl higiénikus. Kérem találjanak megoldást a helyzetre! Köszönöm szépen?"-ról "FRISSÍTÉS: 2023. július 06. Járókelő Star hozzászólt a bejelentéshez. Nincsen változás. Mindig sétálnak rajta. ----- FRISSÍTÉS: 2023. 05.19. Az illetékes v...

  • Járókelő Star hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincsen változás. Mindig sétálnak rajta.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017239-001/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00101077

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK köszöni megkeresését. Szakterületünk továbbította a panaszt az üzemeltetőnek, kérve a be...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rossz elektronikus menetrend tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kolosy tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Esőbeálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Sujtás utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Madzsar József utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére