Megoldott

Rossz ajtó

Az FLR-715 vagy 719 (már nem emlékszem) második ajtaja nem záródott rendesen. Kb. egy 5 centis rés maradt közepén zárt állapotban is. A 202E vonalán járt ma este. Szóltam a sofőrnek is, aki mondta, hogy látja a tükörben, majd megkérdezte, hogy mekkora a rés. Mondtam, hogy kb. 5 centi. Erre azt válaszolta, hogy mindjárt megnézi. De mikor a megállóba értünk, én leszálltam, de a busz továbbment. Jó lenne, ha megvizsgálnák alaposabban, nehogy menet közben kinyíljon.

Probléma helyszíne
Budapest XVII. kerület, Rákosmente, Pesti út 82

Hozzászólások

  • Jakab Imola lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/17237-1/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00100954

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Busz

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Pesti út (XVII. kerület, Rákosmente)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Lejárt menetrend kint maradt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ferenciek tere M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem működő BKK Futár kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére