Megoldott

Takarítatlan lépcső

Az aquincumi vasút megállót egyáltalán vagy nagyon ritkán takarítják. Kérjük, hogy ezen a gyakorlaton változtassanak, és gondoskodjanak a rendszeres takarításról. Köszönjük!

Csak, hogy a felesleges köröket elkerüljük: a MÁV Zrt. az illetékes, nem a MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, III. kerület

Hozzászólások

  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Fogjuk rá, hogy téli koszt már letakarították. Megoldottra állítható.
  • Bereczné Sági Katalin hozzászólt a bejelentéshez.

    Újraküldtük!
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Megtörtént az ismételt bejelentés?
  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem, hogy jelentsék be újra, és jelezzenek vissza, ha megtörtént. Köszönöm!
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A teljes MÁV Csoport ügyfélszolgálatai feladatait integrált vállalatirányítási modellnek megfelelően a MÁV START Zrt. látja el, ezért a MÁV Zrt. nem is tart fenn külön e-mail címet lakossági levelezés...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Mura-Mészáros Péter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére