Megoldott

Közlekedési mobiljegy

Anonim Járókelő

Tisztelt BKK!

Szeretnék érdeklődni, hogy valami normális e-jegyrendszer mikor várható? A mostani több sebből is vérzik.
Egy nap én például 2-szer szállok fel első ajtós buszra, egyszer pedig metróra. Ez legjobb esetben(ha pl. nincs ellenőrzés a kijáratnál) 3 bérletfelmutatást jelent. Ez a papír alapú esetén kb. 3 * 5 mp-et jelent. Ugyanez a közlekedési mobiljeggyel kb. 3 * 15 mp-et jelent. Míg megnyitom az alkalmazást, beolvasom a kódot, felmutatom a sofőrnek, ő pedig nyugtázza (vagy nem is érdekli...)
Ez egy hónapban papír alapú bérlet esetén 22 nappal számolva 22 * 3 * 2 * 5 = 660 mp (11 perc), e-jegy esetén 22 * 3 * 2 * 15 = 1980 mp (33 perc), tehá kb. 22 perccel több.
Egy e-jegyrendszernek egyszerűbbnek kéne lennie és nem bonyolultabbnak papír alapú társánál.
Jelenleg arra jutottam, mint sokan mások, hogy kipróbáltam és visszatértem a papír alapúhoz (sokan meg mint látom ki se próbálták, de jól is tették).
Egyre több telefonba már van NFC chip, amit a közlekedésben is lehetne hasznosítani, hiszen így az embernek semmi teendője nem lenne, csak odaérintené a telefonját és kész (akinek meg nincs annak maradna a plasztik kártya).
Várom válaszukat és kérem mérlegeljék, hogy valójában ez a rendszer jelenleg egy plusz nehézség csak.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Széchenyi Lánchíd

Hozzászólások

  • S Dominik lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta megoldódott, kérlek zárjátok megoldottként. Köszönöm szépen!
  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére