Megoldásra vár

BKK elektronikus utastájékoztató meghibásodása

A Boráros téren két utastájékoztató tábla több hónapja nem működik. Az egyik a 2-es villamos megállójában van, a másik a Petőfi híd pesti hídfőjénél lévő 4-6-os villamosmegállóhoz vezető lépcső le- feljárójánál. Július 10.-én már jeleztem a BKK-nak a facebook üzenetküldő felületén. Nagyon hiányoznak az utazástervezéshez. Kérem a javítását.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Budapest

Hozzászólások

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0044367/2025

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00178827

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a Boráros té
    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Dombai István bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    BKK kijelzőhiba

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos jegyautomata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér M (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére