Válaszra vár

HÉV pótlás minősége

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.11.21.

BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltatásért felelős területe arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a felmerült problémát a HÉV pótlását kezelő VOLÁNBUSZ Zrt, illetékes szervezeti egysége részére továbbították, a hasonló problémák (utastájékoztatási és hűtési hiányosság) elkerülése érdekében.”

-----

A H5-ös HÉV pótlása kapcsán használt RWZ-743-as rendszámú busszal kapcsolatban jeleznénk, hogy azon az óriási melegben egyáltalán nem volt sem klíma sem légmozgatás, az utastájékoztatás sem üzemel. Sem a kijelzők, sem a megálló bemondás. Még az ajtókat is jelzés nélkül csukják.
Ennél az Ikarus buszok is jobbak voltak, azokon volt viszonylatjelzés, a sofőr bemondta a megállókat, illetve legalább az ablakok nyithatóak voltak.

Kérnék egy minőségi szolgáltatást, ha már kb. 1 max 2 busz pótol egy egész HÉV szerelvényt.

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Szentlélek tér H

Hozzászólások

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz (MÁV-csoport)

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MÁV-HÉV Zrt. (BKK)"-ról "Volánbusz (MÁV-csoport)"-ra.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "A H5-ös HÉV pótlása kapcsán használt RWZ-743-as rendszámú busszal kapcsolatban jeleznénk, hogy azon az óriási melegben egyáltalán nem volt sem klíma sem légmozgatás, az utastájékoztatás sem üzemel. Sem a kijelzők, sem a megálló bemondás. Még az ajtókat is jelzés nélkül csukják. Ennél az Ikarus buszok is j...

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0044228/2025
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00178659

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltatásért fele
    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)

  • MÁV-HÉV Zrt. (BKK) nem válaszolt 40 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)

  • MÁV-HÉV Zrt. (BKK) nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Gergő elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Indulási adatok hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Volánbusz (MÁV-csoport)
    Budapest, Újpest-városkapu IV. kerület (IV. kerület, Újpest)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nyikorog a busz – SIF013

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Pünkösdfürdő utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére