HÉV pótlás minősége
FRISSÍTÉS: 2025.11.21.
BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltatásért felelős területe arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a felmerült problémát a HÉV pótlását kezelő VOLÁNBUSZ Zrt, illetékes szervezeti egysége részére továbbították, a hasonló problémák (utastájékoztatási és hűtési hiányosság) elkerülése érdekében.”
-----
A H5-ös HÉV pótlása kapcsán használt RWZ-743-as rendszámú busszal kapcsolatban jeleznénk, hogy azon az óriási melegben egyáltalán nem volt sem klíma sem légmozgatás, az utastájékoztatás sem üzemel. Sem a kijelzők, sem a megálló bemondás. Még az ajtókat is jelzés nélkül csukják.
Ennél az Ikarus buszok is jobbak voltak, azokon volt viszonylatjelzés, a sofőr bemondta a megállókat, illetve legalább az ablakok nyithatóak voltak.
Kérnék egy minőségi szolgáltatást, ha már kb. 1 max 2 busz pótol egy egész HÉV szerelvényt.
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST- 00178659
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltatásért fele...