Gyalogos terelő telepítése
FRISSÍTÉS: 2025.10.21.
Bejelentő válasza:
„Köszönöm a válaszukat, de már hogyne lenne jellemző ? Amiről önök írnak, hogy az elején és a végén kelnek át az akkor aktuális ha bent áll a szerelvény és akkor is csak azért mert a többit fizikailag elzárja a villamos. Azonban amikor nincs ott fizikailag a teljes hosszábban megteszik igaz első sorban esti időszakban jellemző, ez viszont kiemelten problémás hiszen bár 50-es szakaszról beszélünk, itt jellemzően este 70-80 felett közlekednek el járművek olykor.(tapasztalatok szerint nem tűnik fel nekik, hogy korábban van egy 50-es korlátozás valamint ezen a szakaszon nincs 70-re felemelte pont a forgalmas átkelők és átkelések miatt)
Kérem szíveskedjenek teljes hosszábban kihelyezni, ellenkező esetben a probléma nem kerül megoldásra, sajnos az emberi természet olyan, hogy ahol "lyukat" talál ott megy mint a bolond.”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.10.21.
BKK válasza:
„Tapasztalataik, valamint a térfigyelő kamerák felvételei szerint a helyszínen gyalogosátkelés a villamos végénél jellemző. Intézkedtek a villamospálya és az úttest között csőkorlátok kihelyezéséről a megállóban álló villamos vége és a villamos mögötti gyalogátkelőhely közötti szakaszon, mindkét irányban. A peron teljes hosszában korlátok kihelyezését nem tartják indokoltnak, mivel ott a gyalogosátkelés nem jellemző.”
-----
A XIV. ker. Puskás Ferenc Stadion 1-es villamos megállónál hiányoznak a gyalogos terelő korlátok, így rendszeresen szaladgálnak át a 3-4 sávos úttesten, főleg amikor koncert vagy meccs van. A sokkal kisebb Hős utcai megállónál van, itt egy ilyen frekventált helyen miért nincs? Kérem pótolják, hiszen még a helye is meg van.
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00175983
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban az illetékes Budapest Közút Zrt. arról tájékoztatása sze...