Megoldatlan

Személyzeti tartózkodók hiánya

A 4-es metró beruházásának átadása, azaz 2014. márciusa óta nem sikerült megoldani a BKK alvállalkozója által nyújtott jegykezelői szolgáltatást végző munkavállalók műszak közbeni pihenési lehetőségét, sem pedig azt, hogy a szolgálatot teljesítő alkalmazottak a személyes holmijukat egy zárt, biztonságos helyen tárolhassák.
Így fordulhat elő az az állapot, hogy némely állomáson a jegyellenőröknél a személyes holmijuk maguk mellett van a földön, esetleg megtűrtként a Civil Pajzs alkalmazottainak pihenőjében tarthatja azt.
Azonban a kulturált, emberhez méltó pihenési, étkezési lehetőség és a napközbeni mosdóhasználat nincs megoldva. Az ellenőrökkel folytatott beszélgetésekből kiderült az is, hogy az ilyen "luxus" igényeket metróval történő utazással tudják csak kielégíteni.
Az persze csak hab a tortán, hogy ezek az emberek nem minősülnek a BKK alkalmazottainak, így műszak előtt, illetve után, amikor a munkába mennek, vagy onnan jönnek, nem használhatják térítés mentesen a BKK által megrendelt szolgáltatást.
És mindezért mit kapnak? Éhbért.

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Király u. 7

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    A teljes ignorálás miatt érdemes lehetne panasszal az NKH-hoz fordulni.
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi fejlemény, kérném a bejelentésem ismételt megküldését.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Haris Gergely elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérném a bejelentésem ismételt megküldését a BKK irányába. Ez nem igazán menő, hogy ami kényes téma, arra inkább nem válaszolnak.
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    A szokásos struccpolitika.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérném újra küldeni.
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiégett fénycsövek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Közvágóhíd H (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére