Megoldott

Igénytelen tájékoztatás

Tisztelt BKK!

Remélem, Önök is egyetértenek abban, hogy a város közepén, az egyik legforgalmasabb metróállomáson a jelenleginél egy fokkal igényesebb utastájékoztatásra lenne szükség a lezárt M2-M3 átjárónál.

Kérem, szíveskedjenek olyan tájékoztatókat kihelyezni, amelyek illeszkednek a BKK arculatába, kétnyelvűek, színesen nyomtatottak, ideális esetben állomási helyszínrajzzal is rendelkeznek.

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, aluljáró

Hozzászólások

  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    A lezárás hamarabb megszűnt, mint hogy a BKK intézkedett vagy válaszolt volna. Szomorú.
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sérült kerítés

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széchenyi rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    A villamospályát tartó födém rogyik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Belgrád rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére