Megoldott

2 napja rossz BKK automata

Csepelen a Karácsony Sándor utcai megállóban lévő C05-ös automata 2 napja rossz, olvashatatlan, kikockázott jegyet nyomtat. Fura, hogy nem történt intézkedés tegnap óta, pedig legalabb 10 emberről tudok aki hétfőn felkereste ezügyben a BKK Szent Imre téri ügyfélközpontját jegyzőkönyvezés végett.
Kérem, javítsák az automatát. Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Kossuth Lajos u. 94

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta az automata ismét üzemel.
  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Bardócz Csaba bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiégett fénycsövek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Közvágóhíd H (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére